با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۲۰ هزار عدد ماسک در مازندران کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکاری در استان خبر داد.

منتشر شده

در

سرهنگ سید جعفر ساداتی اظهار داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان، طرح ضربتی بازدید از صنوف، انبارها، داروخانه‌ها و نشانگاه‌های اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی، مرجع قضائی، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با هدف بازدید از صنوف، انبارها، داروخانه‌ها و نشانگاه‌های اقتصادی به مرحله اجرا در آمده طی چند روز گذشته بیش از ۲۰ هزار ماسک بهداشتی در سطح استان کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از کشف ۲۳۶ عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه ۳۵۰ شیشه الکل صنعتی، ۱۷ قوطی ۵۰۰ سی سی مواد ضد عفونی کننده، ۲ هزار و ۳۰۰ جفت دستکش بهداشتی و ۲ هزار و ۶۵۰ عدد قرص ضد تهوع مربوط به کروناویروس از ۴ واحد صنفی داروخانه و ۷ فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری بیش از ۱۰ متهم به احتکار خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به طرح بازدید از واحدهای صنفی پذیرایی (تالارها، رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌ها) برای جلوگیری از برگزاری مراسم‌ها از راه اندازی ۶۲ واحد گشت تلفیقی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی، اداره بهداشت و اصناف خبر داد.

ساداتی با اشاره به بازدید از ۶۴۹ واحد صنفی پذیرایی در سطح استان از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در این حوزه خبر داد و افزود: به کلیه واحدهای صنفی پذیرایی تذکر داده شد که از رزرو و عقد هرگونه قرارداد مراسمات جشن، دورهمی، نشست و گردهمایی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه برخی افراد و شبکه‌های اجتماعی با انتشار اخبار کذب و شایعه پراکنی بدنبال تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی جامعه هستند از شناسایی و دستگیری ۴ عامل شایعه پراکنی در فضای مجازی استان خبر داد.

وی افزود: پلیس فتای استان به صورت مستمر نسبت به رصد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده و تذکرات لازم را به کاربران فضای مجازی می‌دهد و با هرگونه شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب برابر قانون رفتار خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.