با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۳۲ باند مواد مخدر در آمل متلاشی شد

فرمانده انتظامی آمل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ باند مواد مخدر در شهرستان متلاشی شد.

منتشر شده

در

سرهنگ نعمت الله آزاده پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس در آمل صورت گرفت که بیش از ۵۴۱ هزار تماس صحت داشت.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه میزان رضایتمندی مردم ٨٧ درصد پیش بینی شد، خاطرنشان کرد: در عملیات مبارزه با مواد مخدر ،۱۴ مرحله عملیات انهدام باند عمده فروشان و ۱٧ مرحله عملیات مقابله با خرده فروشان صورت گرفت.

سرهنگ آزادی با اشاره به اینکه ٣۴ باند عمده فروشان مواد مخدر دستگیر و ۱۱۶ خرده فروش در آمل دستگیر شدند، افزود: در سطح شهرستان آمل بیش از ٧۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و بیش از هزار و ۱۵٨ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آمل وقوع چند قتل در چند روز اخیر در آمل را مسائل خانوادگی مطرح کرد و گفت: مسائل خانوادگی و اجتماعی دلایل قتل در آمل بود که منجر به قتل شد.

وی با بیان اینکه با ٢۰ درصد کاهش تصادفات فوتی در شهرستان مواجه بودیم، ادامه داد: ۱٧ هزار پرونده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان تشکیل شد که ۶ هزار پرونده با مشاوره بسته شد و ۱۰۸ هزار اوراق قضائی به مردم ابلاغ شد.

سرهنگ آزادی تاکید کرد: با پیگیری نماینده مردم آمل و فرماندهی انتظامی استان مازندران، از این پس آزمون پایه یک از این پس در شهرستان آمل برگزار می‌شود و نیاز به حضور مردم آمل در دیگر شهرها نیست.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.