با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۵۰ واحد صنفی مختلف درآمل پلمپ شد

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت آمل، از پلمپ حدود ۵۰ واحد صنفی متخلف دراین شهرستان به علت نادیده گرفتن مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

منتشر شده

در

چنگیز فروزان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و شورای تأمین در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری گشت مشترکی با حضور مأمورین واحد بازرسی اصناف و اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی آمل اجرا شد که در این خصوص ۵۰ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به تذکرات بازرسان نسبت به عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمپ شد.

وی با بیان اینکه عمده واحدهایی که دراین طرح ضربتی پلمپ شده شامل، پوشاک، کیف وکفش، گلفروشی وکتاب و قهوه خانه‌ها بوده است، افزود: در روزهای گذشته نیز چندین واحد صنفی دیگر هم تعطیل شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت آمل تاکید کرد، همه واحدهای صنفی غیر ضروری با توجه به پیشنهاد ستاد پیشگیری از کرونا حداقل تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند و در صورت مشاهده واحدهای صنفی مشغول به فعالیت در این مدت پلمپ خواهد شد.

فروزان تصریح کرد: نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر صنف‌هایی که فعالیت آنها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده ادامه خواهد داشت ضمن آنکه موضوع ابلاغیه جدید در زمینه تعطیلی پاساژها و صنوف تا تعطیلی اعلام شده هم با جدیت دنبال می‌شود.

وی از عموم مردم درخواست کرد با رعایت دقیق نکات بهداشتی، تا حد امکان از منازل خویش خارج نشوند تا هر چه سریع‌تر، زنجیره انتقال این بیماری قطع و از وضعیت بحرانی خارج شویم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.