با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۶۷ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در مازندران شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۶۷ بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد.

منتشر شده

در

سید عباس موسوی شمار بیماران مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی را ۶۷ نفر ذکر کرد و گفت: این بیماران در هفت شهرستان استان شناسایی شدند.

وی با اظهار اینکه از مجموع بیماران شناسایی شده ۵۱ بیمار در حوزه علوم پزشکی مازندران و بقیه در حوزه علوم پزشکی بابل هستند، از کاهش بسیار شدید رعایت شیوه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد.

وی وضعیت مناطق مختلف استان را از نظر شیوع کرونا زرد و آبی اعلام و نسبت به خطر ورود پیک چهارم کرونا در استان اظهار نگرانی کرد و از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مهار بیماری به کادر درمان کمک کنند.

موسوی با بیان اینکه روند بستری و ابتلای به بیماری کرونا در استان افزایشی است، افزود: همچنین میزان تست‌های مثبت در استان افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اظهار اینکه روند ثبات و پایداری مازندران در حوزه بیماری کرونا متوقف شده است، ادامه داد: میزان مسافران در غرب استان بیشتر است درحالی که میزان سرپایی و بستری بیماران در شرق استان بیشتر از مناطق است.

وی نقل و انتقالات و دید وبازدیدها در ییلاقات و مناطق کوهستانی و مسافرت‌ها را از جمله دلایل روند افزایش بیماری کرونا در استان ذکر کرد

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.