با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف 18 کیلوگرم حشیش از مسافر تصادفی/ دستگیری سوداگران مرگ در آمل

فرمانده انتظامي آمل از کشف مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: عوامل انتظامی شهرستان آمل در اقدامی دیگر 18 کیلوگرم حشیش را از یک مصدوم تصادفی در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان کشف و ضبط کردند.

منتشر شده

در

نعمت‌الله آزادی اظهار کرد: در پي کسب خبري مبني بر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر از سوی عامل افيوني در شهرستان آمل موضوع در دستور کار مأموران کلانتری پلور اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقيقات گسترده و بررسي میدانی موفق به شناسايي این عامل افیونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضایي این فرد را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی در عملیاتی ضربتی دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی او یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

این مسؤول از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر، خرده‌فروشان مواد مخدر و افراد معتاد متجاهر در سطح شهر، مراتب را به سرعت به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند، بیان کرد: عوامل انتظامی شهرستان آمل در اقدامی دیگر 18 کیلوگرم حشیش را از یک مصدوم تصادفی در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان کشف و ضبط کردند.

آزادی خاطرنشان کرد: در پی وقوع حادثه رانندگی در این شهرستان و انتقال مصدوم حادثه به بیمارستان، مأموران انتظامی این شهرستان برای بررسی علت حادثه و وضعیت مصدوم به محل اعزام شدند.

وی یادآور شد: مأموران حین تکمیل پرونده به بسته موجود همراه مصدوم مشکوک شده و در بازرسی از آن موفق به کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر حشیش شدند.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه فرد مصدوم به همراه خانواده خود در قالب مسافر قصد انتقال مواد مخدر به یکی از شهرهای استان را داشت، بیان کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مسؤول گفت: پليس مصمم‌تر از گذشته با اراده‌اي خلل‌ناپذير به مبارزه با پدیده شوم اعتیاد می‌پردازد و در این راه همکاری شهروندان با پلیس بسیار لازم است./فارس

خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *