با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

680 میلیونی طوفان به تاسیسات برق در مازندران خسارت زد

مدیرعامل توزیع برق مازندران، گفت: بر اساس برآورد اولیه تاکنون 680 میلیون تومان به تاسیسات برق در استان خسارت وارد شده است.

منتشر شده

در

فرامرز سپری در ارتباط با خسارت طوفان به زیرساخت‌های توزیع برق استان، اظهار کرد: طوفان با سرعت 80 کیلومتر متر در ساعت از محدوده بابلسر شبکه توزیع برق استان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: طوفان در مسیرهای بابلسر، فریدونکنار،شرق آمل، بابل، امیرکلا، قائشمهر، جویبار و ساری را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: بر اساس برآورد اولیه 60 فیدر ما قطع شده که در همان ساعت اولیه با فروکش  کردن طوفان بحث برق دار کردن  این مناطق را در دستور کار قرار داده و تا ساعت حدود 12 همه فیدرها برق دار شده است.

وی یادآور شد:تعداد از مشترکان فشار ضعیف ما برق دار نشدند که اقدامات لازم در دستور کار است.

سپری ادامه داد: بیش از 96 اکیپ کاری و 220 نیروی انسانی در حال مشغول تعمیرات هستند، تاکنون 680 میلیون خسارت وارد شده است.

مدیرعامل توزیع برق مازندران گفت: ممکن است برخی از مشترکان نتوانند از طریق سامانه تلفنی پیگر خرابی‌های احتمالی باشند که می‌توانند با نصب سامانه‌های برق من روی گوشی تلفن همراه خاموشی‌ها را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان مسائل را پیگیری و نسبت به رفع خرابی اقدام می‌کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.