با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

خدمات‌رسانی گردان‌های امام حسین (ع) در مناطق سیل‌زده

فرمانده عملیاتی 25 کربلا گفت: در طول این 10 روز گردان‌های امام حسین شهرهای آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری، میاندرود، نکا، جویبار و بهشهر در قالب گروه‌های جهادی خدمات‌رسانی کردند.

منتشر شده

در

احمد برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردان‌های امام حسین (ع) لشکر عملیاتی 25 کربلا از همان ابتدای سیل و آبگرفتگی اقدامات نجات را آغاز کردند و بعد شناسایی محل‌های صعب‌العبور با استفاده از خودروهای تاکتیکی حضور پیدا کرده و نیازمندی‌های اولیه مردم را تأمین کردند.

وی با بیان اینکه در منطقه رانش جاده در سوادکوه‌، ماشین‌های مهندسی ما حضور پیدا کرده و مشکل را برطرف کردند، افزود: در میاندورود نیز تانکرهای آب و سوخت حضور پیدا کرده و آب‌رسانی و نیازهای و اولیه مردم را تأمین کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه خودروهای تاکیتیکی در معابر آبگرفته، تغذیه مردم را انجام دادند، بیان کرد: در طول این 10 روز گردان‌های امام حسین (ع) شهرهای آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری، میاندرود، نکا، جویبار و بهشهر در قالب گروه‌های جهادی خدمات‌رسانی کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ما در هر زمان و شرایطی آماده هستیم که تحت لوای فرماندهی سپاه کربلای استان مأموریت‌هایمان را انجام دهیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *