با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آسفالت 18 هزار مترمربع از معابر امامزاده عبدالله با اعتبار 20 میلیارد ریال

شهردار امامزاده عبدالله گفت: 18 هزار مترمربع از معابر شهر امامزاده عبدالله آمل با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال بهره شده و آسفالت 10 هزار مترمربع در طرح نهضت آسفالت در دستورکار قرار دارد.

منتشر شده

در

جواد صلواتی در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرامامزاده عبدالله، اظهار کرد: نهضت آسفالت معابر سطح شهر از برنامه‌های مهم شورای اسلامی و شهرداری بوده البته شاهد بودیم بیش از 70 درصد معابر این شهر در روزهای ابتدایی تبدیل شدن فاقد آسفالت بود.

وی با اشاره به آسفالت شهر امامزاده عبدالله در سه محله، افزود: 18 هزار متر مربع از معابر شهر با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال در نهضت آسفالت زیرسازی و آسفالت شده است.

شهردار امامزاده عبدالله با بیان اجرای نهضت آسفالت در طرح هادی به همراه جدول‌کشی و زیرسازی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی فراوان در این شهر با پیشرفت فیزیکی 30 تا 60 درصد اجرایی است البته پروژه‌هایی همانند بلوار و پل خیابان وصال با پیشرفت 60 درصدی در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

این مسؤول با اشاره با اینکه بلوارکشی ورودی کمربندی سلامت به طول 200 متر مربع، یادآور شد: آسفالت 10 هزار مترمربع دیگر از معابر و خیابان‌ها در قالب نهضت آسفالت در محله‌های سطح شهر در دست اجرا است همچنین عملیاتی شده پروژه‌های اجرایی این شهر نیازمند کمک و یاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری مازندران است.

صلواتی با بیان هزینه 3 میلیارد تومانی عملیات عمرانی خیابان وصال، اظهار کرد: معمولا پروژه شهرداری‌ها به صورت 40 درصد عملیات عمرانی و 60 درصد خدمات عمومی است که در شهر امامزاده عبدالله بودجه عمرانی را به 70 درصد رساندیم.

وی با اشاره به همراهی، تعامل و هم‌افزایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در امامزاده عبدالله، متذکر شد: در تلاش هستیم تا این شهر را به عنوان شهر گردشگری مذهبی به مشهد استان مازندران تبدیل کنیم.

شهردار امامزاده عبدالله با اعلام وجود پروژه‌های ساماندهی پل ورودی شهر، احداث میدان دماوند در کمربندی امامزاده عبدالله و نهضت آسفالت، خاطرنشان کرد: اعتبار 30 میلیارد ریالی برای تعریض و آسفالت خیابان اصلی شهر منتهی به آستانه امامزاده عبدالله(ع) لازم است.

آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی آسفالت خیابان‌های امام خمینی(ره)، شهید شعبانی در اسکومحله، طبیعت روستای اسپند و شهید خاکپور منطقه کاسمده با حضور نماینده مردم آمل در مجلس، فرماندار ویژه و معاون استاندار مازندران و مسؤولان شهری برگزار شد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.