با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آغاز عملیات زیر سازی و روکش آسفالت 180هزار متر مربع معابر شهری آمل

سید حمید هاشمی از اجرای 180هزار متر مربع زیر سازی و روکش آسفالت با اعتبار بالغ بر 116 میلیارد و هفتصد میلیون ریال در شهرداری مناطق خبر داد.

منتشر شده

در

سید حمید هاشمی با اعلام این خبر گفت؛ در مرحله اول توانستیم مبلغ 116میلیارد و هفتصد میلیون ریال اعتبار برای روکش آسفالت مناطق 1 و 2 شهرداری اختصاص دهیم.

هاشمی با اشاره به اینکه رضایت حداکثری شهروندان آملی هدف ماست،افزود: با توجه به شرایط موجود (شرایط اقتصادی و کرونا) با پیگیری های جدی شهرداری و حمایت های شورای اسلامی شهر بدنبال  تامین و تخصیص بودجه بیشتر در ادامه اجرای عملیات آسفالت معابر شهری هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات زیر سازی و روکش آسفالت برای مجموعه شهرداری به منظور ایجاد رفاه شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است افزود؛در خواست آسفالت کوچه ها و معابر شهری از سنوات گذشته وجود دارد و در راستای نهضت آسفالت، عملیات زیر سازی و روکش آسفالت در شریان های ارتباطی، کوچه ها و معابر شهری با توجه به درخواست های مردمی طبق اولویت در حال انجام است.

گفتنی است، عملیات روکش آسفالت در محلات شهری از هفته گذشته آغاز شده و اکیپ واحد عمران و طراحی و نظارت به صورت روزانه و بر اساس اولویت در حال انجام کار هستند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.