با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ارتباط مدیران مازندران باید با مرم نزدیک تر شود

استاندار مازندران با اشاره به تقویت تکریم ارباب رجوع در ادارات استان، گفت: ارتباط مدیران مازندران با مرم نزدیک تر شود.

منتشر شده

در

احمد حسین زادگان در حاشیه ملاقات عمومی شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اساسی ترین موضوعات در این ملاقات در زمینه موانع و مشکلات مردمی، اداری، اشتغال و معیشتی آنان بوده است، اظهار داشت: سعی شده در این ملاقات با توانایی‌های لازم مشکلات مردم رفع و با حضور مدیران کل در دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع داده شود.

وی با اعلام اینکه مهم‌ترین هدف از این ملاقات مردمی حفظ کرامت مردم و رضایت آنها از مدیران دستگاه‌های اجرایی است، افزود: مردم ما خوب هستند و نیاز است تا مشکلات آنها مورد رسیدگی قرار گیرد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه در ساعات اولیه این ملاقات تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشتند و پاسخگوی مکاتبات مردمی بودند، تصریح کرد: اگر در این امر درخواستی یا مکاتبه ای انجام نشد از مردم این شهرستان عذرخواهی می‌کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه تاکنون به سایر شهرستان‌های استان رفته و مردم از این ملاقات‌ها راضی بودند، گفت: علاوه بر این ملاقات استانداری، سامانه‌هایی چون سامد، نمتا برای ارتباط با مردم راه اندازی کرده است تا این ارتباطات گسترده تر انجام شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دستورالعمل دولت تکریم مردم و توجه جدی ملاقات مردمی است بنابراین در این راستا این ملاقات بخشی در ادارات و بخشی به صورت میدانی انجام می‌شود.

حسین زادگان با بیان اینکه در برخی از موارد اگر حضور مردم در این ملاقات مردمی با دستگاه‌های اجرایی زیاد است دلیل بر ناکارآمدی یا بیمار بودن آن دستگاه نیست بلکه به محدودیت مزایا برمی‌گردد، افزود: در حوزه  توسعه طرح هادی روستایی  و زیرساختی  و دستگاه‌های خدماتی نیاز به مساعدت و تامین اعتبار دولتی داریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.