با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز و گره‌های ترافیکی شهری در آمل

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری آمل گفت: نقاط حادثه‌خیز و گره‌های ترافیکی شهری اصلاح هندسی می‌شوند.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، مهدی حسن‌نژاد اظهار کرد: در راستای مطالعات گره‌های ترافیکی سطح شهر و تهیه طرح جامع کاهش تصادفات، سه نقطه حادثه‌خیز و ترافیکی شهری شناسایی شده و در اولویت اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: این نقاط به دلایل فنی، اقتصادی و اثربخشی در شورای ترافیک شهرستان اولویت‌بندی و مصوب شدند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری آمل تصریح کرد: این نقاط که در حال حاضر دارای طرح مصوب هستند شامل دوربرگردان ایمن زیر پل روگذر شهدای جنگل، اصلاح هندسی میدان شهیدان محمدزاده و احداث میدان در بلوار بسیج است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: میدان شهیدان محمدزاده در شرایط وضع موجود به علت عدم تناسب شعاع هشت متری میدان پاسخگوی حرکت‌های گردشی نبوده و سبب تأخیر خودروها در خروج از میدان می‌شود بنابراین نیاز به اصلاح هندسی دارد.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه به منظور افزایش ایمنی و کاهش سرعت خودروها در بلوار بسیج روبروی لاله ۴۶، یک میدان با شعاع ۲۵ متر طراحی و احداث می‌شود، بیان کرد: اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در ابتدای پل شهدای جنگل آغاز شده و تا ۲۲ بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: در انتهای بلوار کارگر که ورودی شهر از سمت محمودآباد است به علت سرعت بالای خودروها و نبود یک دوربرگردان ایمن، نقطه‌ مستعد تصادف و ناامن ایجاد شده بود که با ایجاد اصلاحات هندسی مناسب، این نقطه ازحالت بدون ایمنی به حالت ایمن اصلاح می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.