با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اعلام برنامه های شهرداری آمل برای گرامیداشت حماسه ششم بهمن

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل، از تدارک ویژه این سازمان با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری برای اجرای 4 عنوان برنامه شاخص فرهنگی به منظور گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال60 خبر داد.

منتشر شده

در

هاشم جمشیدپناه " اظهار کرد: این برنامه ها شامل اجرای سرود یک هزار نفری دانش آموزی با مشارکت دبستان راه زندگی، فروغ دانش و اداره آموزش وپرورش انجام خواهد شد.

وی افزود: نصب " پلاک آبروی محله "بر روی منازل خانواده های حماسه ششم بهمن که مزین به عکس شهید، پیام رهبری در وصف شهدا و بخش کوتاهی از وصیت شهید با همکاری اداره بنیاد شهید انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های گرامیداشت ششم بهمن است.


جمشید پناه با بیان اینکه اجرای نقاشی خیابانی بر روی پارچه 41 متری به یاد 41 شهید گلگون حماسه ششم بهمن با همکاری اداره آموزش و پرورش دریکی از خیابان های محوری شهر در دستور کار قرار گرفته است ، خاطر نشان کرد: تئاتر خیابانی و نقالی با موضوع مقاومت و ایستادگی مردم آمل درحماسه مردمی و اسلامی ششم بهمن در حد فاصل بانک ملی مرکزی توسط گروه هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یادآورشد: شهدای حماسه ششم بهمن حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید در راستای بزرگداشت و پاسداشت مقام ارزشمند این عزیزان به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است، تلاش برای برگزاری آن شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.