با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اعلام فراخوان آثار هنری ویژه بزرگداشت سردار سلیمانی در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندان از رونمایی نخستین فراخوان هنری «خاتم سلیمان» ویژه بزرگداشت شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» خبر داد.

منتشر شده

در

عباس زارع ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ساری گفت: تلاش داریم با برگزاری جشنواره هنری (خاتم سلیمان) و تولید آثار خلاقانه و الهام‌بخش، یاد و نام پرفروغ سردار پرافتخار راه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ولایت‌مداری، شهادت، محور مقاومت، آزادگی، مردم‌داری و ساده‌زیستی را محورهای این جشنواره برشمرد و افزود: طراحی پوستر، تایپوگرافی، موشن‌گرافیک و پویانمایی بخش‌های این رویداد هنری است.

وی بابیان اینکه تکنیک و شیوه ارائه اثر، برای شرکت در این جشنواره آزاد است، اظهار کرد: متقاضیان به شرکت در جشنواره (خاتم سلیمان) مجاز به شرکت در تمامی رشته‌ها و ارسال سه اثر در هر رشته هستند.

زارع به همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: هنرمندان در این جشنواره تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در قالب لوح فشرده از طریق پست به نشانی ساری، میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یا از طریق ایمیل به آدرس الکترونیک khatamsoleyman@gmail.com ارائه کنند.

وی زمان داوری، اطلاع‌رسانی و اهدای جوایز را بهمن‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: به پاس گرامیداشت نام و یاد این سردار شهید، بخش ویژه در جشنواره مطبوعات استان مازندران تحت عنوان (سردار سلیمانی ، امتداد خط مقاومت) با موضوع سپهبد سلیمانی در محور های مقاله، عکس، یادداشت و دل‌نوشته اضافه شد که مورد استقبال ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه  استان قرار گرفت.

به گزارش فارس،  رونمایی از پوستر خاتم سلیمان در ساری با حضور با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان، حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری انجام شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.