با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

افتتاح بلوار امام‌رضا(ع) با اعتبار 170 میلیارد ریال در شهر امامزاده عبدالله(ع)

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / شهردار امامزاده عبدالله گفت: فاز یک بلوار ۳۵ متری امام رضا(ع) در این شهر به طول ۷۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال برای استفاده عموم به بهره‌برداری رسید.

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۳ پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید که از مهمترین برنامه‌ها اجرای ۷۰۰ مترمربع از بلوار ۳۵ متری امام رضا(ع) در بخش امامزاده عبدالله بود.

شهردار امامزاده عبدالله در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: پروژه بازگشایی خیابان ۳۵ متری امام‌رضا(ع) به طول ۷۰۰ متر مربع با ۲۰ هزار متر مربع زیرسازی، بلواربندی، جدول‎کشی، نصب چراغ دکوراتیو و آسفالت از مهمترین پروژه‌های هفته دولت در شهر امامزاده عبدالله(ع) بوده است.

مهدی حسن‌نژاد عمرانی افزود: با توجه به اینکه این پروژه ابتدا خیابان ۱۲ متری بوده است به بلوار ۳۵ متری تبدیل شد نیاز به تملک زیادی داشت و بخشی از اعتبارات دولتی و بخشی از محل منابع داخلی شهرداری تأمین شد.

وی با اشاره به هزینه ۱۷۰ میلیارد ریالی برای افتتاح بخشی از بلوار امام رضا(ع)، گفت: شهر امامزاه عبدالله متشکل از سه محله اسپند، اسکومحله و کاسمده است و از سال گذشته تاکنون در محلات کاسمده و اسکومحله پارک تفریحی را ایجاد کردیم و هم‌اکنون در محله اسپند در حال انتخاب زمین و اجرای پارک محله هستیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان آمل در حاشیه افتتاح طرح‌های دومین روز هفته دولت اظهار کرد: در دومین روز هفته دولت پس از غبارروبی و عطرافشانی گلزار آستان امامزاده ابراهیم(ع)، ۱۳ پروژه در بخش مرکزی، دشت‌سر و شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران به بهره‌برداری رسید.

سید عباس حسینی با اعلام افتتاح پنج پروژه روکش آسفالت و دو طرح دانش‌بنیان تعاونی، افزود: طرح دانش‌بنیان شتاب‌دهنده سایکو و خط تولید جدید شرکت تعاونی رادتجارت با ایجاد اشتغال ۳۰ نفر و اعتبار بیش از ۱۲۰ هزار میلیون تومان بهره‌گیری شد.

وی با اشاره به اجرای ۷۰۰ مترمربع از بلوار ۳۵ متری امام رضا(ع) در بخش امامزاده عبدالله، تصریح کرد: آسفالت طرح هادی به طول ۱۰۰ متر در روستای قرق بخش مرکزی، افتتاح ساختمان دهیاری روستای کارچی‌کلا بخش مرکزی به مساحت ۱۳۰ مترمربع در دو طبقه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، بوستان روستایی به مساحت ۷۰۰ مترمربع در روستای سعدین کلا و دو باجه بانکی توسط پست بانک هر کدام به مساحت ۷۰ متر مربع در روستای ولیک علیا و گزانه لاریجان از دیگر پروژه‌ها بود.

 

فرماندار ویژه آمل با اشاره به افتتاح ۱۰۵ پروژه عمرانی و زیربنایی به همراه پنج پروژه کلنگ‌زنی در هفته دولت، روکش آسفالت و بهسازی معابر به طول ۹ هزار متر در روستای هندوکلا، آسفالت ۶۰۰ متر از مسیر روستای در روستای بزمینان و روکش و آسفالت ۵۰۰ متر از مسیر روستایی کمانگرکلا را دیگر پروژه‌های اجرا شده دانست.

حسینی گفت: همه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای خدمت به مردم و استفاده بیشتر همشهریان از امکانات دولتی تمام تلاش خود را به کار گیرند هرچند هفته دولت فرصت مناسب برای نمایش اقتدار و ابهت نظام جمهوری اسلامی و توانمندی اجرایی نهادهای دولتی و خصوصی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.