با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

افتتاح فاز نخست بزرگترین پروژه فیبرنوری کشور در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / فاز نخست بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور همزمان با ۱۰ طرح مخابراتی در آمل ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری همزمان با گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور همزمان با ۱۰ طرح مخابراتی در این شهرستان ظهر امروز همزمان با گرامیداشت پنجمین روز هفته دولت با حضور مسؤولان استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ویژه آمل در این مراسم با اعلام اینکه هفته دولت یادآور دوران افتخارآفرین ایران اسلامی با تلاش و کار شبانه‌روزی شهیدان رجایی و باهنر است، اظهار کرد: شهیدان دولت الگوی کاملی برای مدیران کشورمان باشند تا در مسیر خدمت به خلق در راستای کسب رضایت خداوند گام بردارند.

سید عباس حسینی افزود: شهرستان آمل در هفته دولت شاهد ۱۰۹ عنوان پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان است تا همشهریان و هموطنان از این خدمات دولتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت پنج پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۷۵ نفر را مهیا می‌کنند، تصریح کرد: آمل از نظر حجم ریالی و تعداد پروژه‌های هفته دولت در رتبه دوم و اول مازندران جای گرفته است.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه مدیران دولتی باید در راستای ایجاد امید و اعتماد در بین مردم گام بردارند، خاطرنشان کرد: مردم در کشورمان ولی نعمت و صاحبان نظام هستند و در هر برهه از زمان همیشه در صحنه هستند.

وی با اعلام تلاش شبانه‌روزی دولت مردمی برای خدمت‌رسانی، یادآور شد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت تعداد ۸۹۰ نفر اشتغال در شهرستان ایجاد می‌شود.

حسینی یادآور شد: پروژه فیبر نوری لاریجان از بزرگترین پروژه انتقال فیبرنوری کشور است و با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان در دو فاز به طول ۸۰ کیلومتر اجرا می‌شود همچنین فاز سوم پروژه سه ماه آینده اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهره‎برداری از هفت دکل مخابراتی همراه اول، ایرانسل و بی تی اس در سطح شهرستان آمل در حوزه مخابرات به مناسبت هفته دولت، بیان کرد: با توجه به اینکه کشورمان در شرایط سخت اقتصادی و تحریم بی‌رحمانه استکبارگران قرار دارد همدلی و اتحاد مدیران باعث رشد و ترقی روزافزون می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.