با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح همزمان نصب 33 دستگاه ترانس برق با اعتبار 9 میلیارد تومان در شهرستان نور

معاون شرکت توزیع برق غرب مازندران، گفت: 83 پروژه درشرکت توزیع برق غرب مازندران با اعتبار 330 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

منتشر شده

در

رمضان خسروی‌فر امروز در آئین افتتاح همزمان نصب ۳۳ دستگاه ترانس برق در این شهرستان که به صورت متمرکز در روستای سعادت‌آباد بخش چمستان برگزار شد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال شرکت توزیع برق غرب مازندران ۸۳ پروژه را با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال، افتتاح و بهره‌برداری می‌کند.

وی یکی از مهم‌ترین پروژه را تبدیل سیم به کابل به طول ۵۰۰ کیلومتر شبکه که اکنون به مناقصه گذاشته شد،عنوان کرد و افزود: تبدیل سیم به کابل سبب پایداری و تقویت شبکه و کاهش سرقت می‌شود، چون علاوه برسخت شدن سرقت به دلیل اینکه مسی نیست و آلومینیم است برای سارقان هم به صرفه نیست.

معاون شرکت توزیع برق غرب مازندران، گفت: امورهایی که بیشترین مشارکت را داشته باشند کابل بیشتری تحویل می‌شود تا این لحظه نیز ۵۰ کیلومتر به امور برق نور تحویل شد و احداث کردند اگر مشارکت بیشتر شود این رقم می‌تواند ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر هم افزایش پیدا کند.

فرماندارشهرستان نور نیز در این آئین با بیان اینکه شهدا آبرو و عزت نظام را در سطح بین‌الملل ارتقاء دادند، اظهار کرد: به برکت انقلاب و شهدا در دل تحریم در ۵۰ روستای بخش چمستان طرح هادی اجرا شد که شامل تعریض، زیرسازی، آسفالت، جدول و … است.

 

علی شادمان، گفت: امروز هم شاهد افتتاح همزمان ۳۳ ترانس و ۵۰ کیلومتر کابل هستیم که این هم از افتخارات دولت و نظام است و نشان از همدلی، همراهی وهمت مردم، دهیاری و شورا دارد و پیام آن این است که هیچوقت ساخت و ساز معطل نمی‌ماند.

مدیر امور برق شهرستان نور نیز در این آئین از افتتاح همزمان نصب ۳۳ دستگاه ترانس برق با اعتبار ۹ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ۳ دستگاه ترانس برق در روستای سعادت آباد با همکاری شورا، دهیاری و اهالی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان نصب شد که اکنون به صورت متمرکز افتتاح می‌شود.

علی اکبر ترخان افزود: ۳۳ ترانس در نقاط مختلف شهرستان نصب شده که از این تعداد هفت دستگاه در نقاط شهری چمستان، ۱۰ دستگاه در محدوده شهری نور و رویان و روستاهای سرکاج، تاشکوه و کاسگر محله بخش مرکزی و بقیه در نقاط روستایی بخش چمستان از جمله روستاهای سنگینده، نعمت‌آباد، کردآباد، جلیکان علیا، سنگتاب، جلیکان سفلی، ایرکا، خطیب کلا، نوجمه و آهودشت نصب شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.