با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

افتتاح ۴۳۷ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر /فرماندار آمل گفت: ۱۰۹ پروژه با اعتبار بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان هفته دولت در آمل افتتاح می‎شود.

سید عباس حسینی در نشست خبری هفته دولت با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: ۱۰۹ عنوان پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان هفته دولت امسال در شهرستان آمل بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پنج پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت، افزود: شهرستان آمل براساس حجم ریالی و تعداد پروژه‌های هفته دولت به ترتیب در رتبه‌های دوم و اول شهرهای استان مازندران قرار دارد.

فرماندار آمل با اعلام اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و در نظام جمهوری اسلامی این باور روز به روز تقویت می‌شود، تصریح کرد: بازگشت به مردم امروزه از شعار دولت است و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه باورمندی بازگشت به مردم در بدنه دولت پیگیری می‌شود، گفت: ۱۰۹ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود برای آنها بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شد تا اشتغال برای ۸۹۰ نفر ایجاد شود.

حسینی با اعلام افتتاح پنج پروژه عمرانی هفته دولت با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال ۷۵ نفر در آمل، یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها را بهره‌برداری از پل هزارسنگر دانست و گفت: این پروژه پس از سال‌ها با پیگیری استانی، مدیران کل و مدیران شهرستان به بهره‌برداری می‎رسد.

وی با اشاره به پروژه فیبر نوری لاریجان به عنوان بزرگترین پروژه انتقال فیبرنوری کشور، ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در کشور بوده که در دو فاز به طول ۸۰ کیلومتر و فاز سوم در سه ماه آینده انجام می‎شود.

فرماندار آمل این پروژه را بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور دانست و یادآور شد: بیش از هفت دکل مخابراتی همراه اول، ایرانسل و بی‎تی‎اس در سطح شهرستان آمل در حوزه مخابراتی در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

وی با اشاره به تلاش‌های همه دستگاه‌های اجرایی برای افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎های هفته دولت آمل، گفت: در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۱ پروژه بهسازی، نوسازی، ترمیم و آسفالت راه روستایی اجرایی شد.

فرماندار آمل با اشاره به برگزاری همایش بزرگ تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی آمل، تریبون آزاد مردم و دولت، یادواره شهدای کارکنان دولت شهرستان آمل و اجرای سرود خیابانی، افزود: برپایی مسابقه کتابخوانی اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان آمل، بازدید رایگان از آثار تاریخی شهر آمل، بخشودگی جرائم قابل بخشش برای اشخاص حقیقی در اداره امور مالیاتی، تخفیف عوارض ساختمانی در شهرهای بابکان و دابودشت، خدمات رایگان اجتماعی از سوی اداره بهزیستی شهرستان از مهم‎ترین برنامه‎ها هستند.

حسینی افزود: بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار بخش دولتی به این پروژه‌ ها اختصاص یافته که مشارکت‏ های مردمی هم نقش زیادی در اتمام عملیات اجرایی داشتند.

وی با اشاره به بهره‌برداری پروژه های حوزه شهری در شهرداری آمل، بابکان، دابودشت و امام زاده عبدالله(ع) یادآور شد: افتتاح ۱۱ پروژه حوزه برق در شهرستان به مناسبت هفته دولت انجام می‎شود و ادارات جهاد کشاورزی، صمت و بهزیستی پروژه های بالایی با مشارکت مردم و اشتغال بالا در هفته دولت افتتاح می‎کنند.

حسینی با اعلام افتتاح ۲۶ عنوان پروژه مردم محور در هفته دولت، گفت: اجرای طرح پیک امید در روستاهای شهرستان از سوی کانون پرورش فکری آمل، بازدید سازمان‎های مردم‎نهاد، فعالان اجتماعی و خبرنگاران از مرکز رشد، اردوی جهادی دانش‎آموزان، طرح فرهنگی هنری دیواره‎نگاری با عنوان همیشه با مردم و صعود به قله دماوند به مناسبت هفته دولت از دیگر برنامه‌ها است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.