با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح 14 طرح تولیدی و خدماتی در آمل

همزمان با نخستین روز از گرامیدشت هفته دولت، ۱۴ طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی در شهرستان آمل به بهره برداری رسید.

منتشر شده

در

آیین بهره برداری از ۱۴ طرح خدماتی، تولیدی و عمرانی روز شنبه در آمل انجام شد و این طرح ها شامل سه طرح حفر و تجهیز چاه و مجتمع آب شهری و روستایی "، در روستاهای "هندوکلا، کته پشت و بزمینان" بوده که با حضور سرپرست شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران افتتاح شد.

با افتتاح این طرح مشکلات کم آبی وافت فشارآب در مناطق شمال شرقی شهرآمل  با حفریک حلقه چاه با دبی ۶۰ لیتر درثانیه برطرف شد. با تکمیل وبهره برداری از طرح های آبرسانی، بیش از ۶هزار مشترک از خدمات آن بهره مند شدند.

سه طرح فیبرنوری از مرکزتا منزل در چهارمنطقه شهری آمل برای نخستین بار افتتاح شد که به گفته رئیس اداره مخابرات آمل، گامی ارزشمند در راستای ارتقای کیفیت خدمات مخابراتی برای شهروندان این شهر خواهد بود.

اجرای این طرح بیش از ۱۷هزار مشترک که تا ۳۲ هزار مشترک در مناطق بلوار بسیج، بلوارامام خمینی، بلوارمنفرد نیاکی در شهرآمل را تحت پوشش خواهد داد، بهره برداری شد. همچنین سه طرح تقویت و تامین خطوط برق فشار ضعیف و کاهش تلفات برق شهری و توسعه شهری تأمین برق درمناطق شرقی وغربی آمل درنخستین روز از گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

یک طرح تولیدی و پرورش گل زینتی بنفشه آفریقایی، یک طرح تولیدی و صنعتی ساخت لوزام خانگی و برقی، یخچال، کولر و آب سرد کن درشهرک صنعتی امامزاده عبداله با اشتغالزایی حدود ۶۰ نفر ویک مرکز مشاوره روانشناسی و ژنتیک با حضور معاون سیاسی وامنیتی ومعاون عمرانی فرماندار شهرستان آمل افتتاح شد.

برای افتتاح این طرح ها در مجموع ۱۰میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان هزینه و بیش از ۱۰هزار شهروند از مزایای آنها بهره مند شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.