با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افزایش ۳ درصدی تلفات حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از افزایش سه درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در استان خبر داد و گفت: امسال ۷۳ نفر براثر این حوادث جان خود را از دست دادند.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، علی عباسی با بیان اینکه مرگ و میر ناشی از حوادث کار در هشت ماهه امسال ۷۳ نفر وهمگی مرد هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشت، افزود: از این موارد ۵۷ نفر متأهل و مابقی مجرد هستند.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود در هشت ماهه سال جاری سقوط از بلندی با ۳۴ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می‌دهد و برق گرفتگی با ۲۱، جسم سخت با ۱۵، سوختگی با ۲ و سایر با یک فوتی در رتبه‌های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: در هشت ماهه امسال بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار با ۱۳ مورد در خرداد و مرداد ماه و کمترین آن با ۴ مورد در آبان ماه ثبت شده است.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: طی این مدت شهرستان‌های نور با ۱۰ فوتی، بابل با ۹ فوتی بیشترین و شهرستان‌های محمود آباد و بهشهر هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران به تفکیک سن متوفیان گفت: بیشترین سن مربوط به افراد ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲۲ فوتی و سنین بیش از ۶۰ سال با ۷ فوتی کمترین آمار در این هشت ماه گزارش شده است.

عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۵۸۱ شامل ۵۶۴ مرد و مابقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.