با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

باآنالیزورها بازیکنان لیگ را رصد می‌کنیم/لیگ پرفشاری در پیش داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: توسط آنالیزورها بازیکنان لیگ را رصد خواهیم کرد تا بهترین‌ها دعوت شوند.

منتشر شده

در

هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال روز یکشنبه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری خواهد شد. تیم هراز آمل پس از کسب پیروزی مقابل تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر، فردا مقابل تیم شهداب یزد صف آرایی خواهد کرد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دو بازی هفته اول و دوم تیمش گفت: معمولا شروع مسابقات در هر تورنمنتی سخت است چرا که تیم ها پس از دوری از مسابقات وارد لیگ می شوند و تا رسیدن به شرایط ایده آل زمان خواهد برد و همین کار را سخت می کند.

وی تاکید کرد: در ابتدای رقابت‌ها اطلاعات از تیم‌ها کافی نیست و در جریان بازی تیم را آنالیز و مسابقه را کنترل می کنیم. بازی سختی مقابل پاس گرگان داشتیم. پس از پیروزی در دو ست ابتدایی، پاس تلاش خود را کرد و در نهایت در بازیِ ۵ سته پیروز شدیم.

سرمربی هراز ادامه داد: در دیدار مقابل هورسان نیز با توجه به اینکه دو تیم در بازی نخست خود بازی با پنج ست را پشت سرگذاشته بودند با فشار زیادی وارد مسابقه شده بودیم. پیش بینی بازی سختی برابر هورسان داشتیم اما بازیکنانم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و این بازی را ۳ بر صفر پیروز شدیم.

عطایی درباره بازی روز یکشنبه مقابل شهداب یزد نیز گفت: قطعا تمام بازی‌های لیگ سخت است. لیگ پرفشاری در پیش داریم. تیم‌ها به هم نزدیک هستند. حدود ۶ تیم شانس زیادی برای پیروزی دارند اما هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. هر تیمی لغزش کند شکست می خورد. با این آگاهی وارد زمین می شویم. تیم شهداب نیز از تیم‌های خوب لیگ است که سرمایه گذاری مناسبی انجام داده است. سعی خواهیم کرد بازی قابل قبولی ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره نحوه نظارت مسابقات لیگ و دعوت بازیکنان به تیم ملی گفت: عصرِ ارتباطات است. با تمام مربیان در مسابقات، باشگاه ها و ملی همکاری خواهیم کرد. از گروه آنالیز والیبال کشور نیز استفاده خواهیم کرد و اطلاعات دقیقی از آنالیزورهای ایران به دست خواهیم آورد. همچنین در زمان مناسب از همکاران و مربیان در تیم ها گزارش خواهم گرفت تا به جمع بندی مناسبی برسیم. کار سختی در پیش نداریم. بسیاری از مربیان در دنیا در رده باشگاهی و ملی همکاری می کنند. ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد تا بازیکنان خوب به تیم ملی دعوت و در مسابقات آینده استفاده شوند. امیدوارم لیگ خوبی شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.