با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بارش‌های متناوب طی روزهای آینده در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای آینده شاهد تداوم بارش‌های متناوب در آسمان مازندران هستیم.

منتشر شده

در

احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با نفوذ سامانه بارشی از روز گذشته شاهد بارندگی در سطح استان بودیم که بیشترین بارش از روز گذشته از ایزدشهر ۴۲، سفیدآب رامسر ۳۸، آمل و نوشهر ۳۱، گلوگاه بابل ۳۰، گالیکلای لفور ۲۷، بورخانی سوادکوه ۲۳، جوربند نور و وزرا محله محمودآباد با ۲۱ میلی‌متر گزارش شد.

وی افزود: روز گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به تنکابن و رامسر با ۱۷ درجه و صبح امروز کمینه دما مربوط به آلاشت سوادکوه صفر درجه سانتی‌گراد بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز بارندگی را همراه با کاهش دما در سطح استان شاهد هستیم، اضافه کرد: در ارتفاعات ابری و مه‌آلود است که در مناطق مرتفع سردسیر بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود‌.

اسدی بیان کرد: فردا انتظار داریم از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود و پیش‌بینی می‌شود تنها در نیمه غربی استان بارش‌ها به‌صورت پراکنده باشد.

وی با اعلام اینکه روز جمعه جو نسبتا پایدار آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، روز شنبه مجددا با نفوذ موج ناپایدار انتظار داریم شاهد افزایش ابر در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات به‌تدریج شاهد بارش برف و باران و در مناطق ساحلی شاهد بارندگی و وزش باد باشیم.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز یک‌شنبه به‌تدریج از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته می‌شود، یادآور شد: مجددا از روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی شاهد افزایش ابر، بارندگی، وزش باد و بارش برف و باران در ارتفاعات استان باشیم که جزییات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.