با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بارش برف در محورهای هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف در محورهای هراز و کندوان خبر داد و گفت: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی استان زیاد است که تاکید پلیس توجه به هشدارهاست.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز، علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر تمامی محورهای استان باز بوده و آمد و شد خودروها به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

وی با اشاره به کاهش دید در محور گدوک سوادکوه، افزود:  از لحاظ جوی نیز در محورهای هراز و کندوان شاهد بارش برف و در سایر محورهای شاهد بازندگی و لغزندگی سطح جاده‌های استان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی استان بالا است که تاکید پلیس توجه به هشدارها است.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال کماکان ادامه دارد، تصریح کرد:  از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تا روز گذشته بیش از ۲۹هزار و ۸۰۰ خودرو برگشت و بیش از یک هزار و ۶۰۰ خودرو هم در محورهای مواصلاتی استان جریمه شدند.

قدمی با تاکید بر اینکه ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران مهم‌ترین موضوعی است که رانندگان باید در دستور کار خود قرار دهند، گفت: شماره تلفن‌های مرکز شبانه‌روزی پلیس راه ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.