با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی به همت بسیج رسانه نکا

دبیر جشنواره ملی دل گپ از برگزاری جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی به همت بسیج رسانه نکا خبر داد و گفت: این جشنواره تلاش دارد تا در راستای نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و ایثار در جامعه تلاش کند.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، محمد محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی به همت بسیج رسانه نکا اظهار کرد: این جشنواره در قالب فیلم کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای با موضوع سردار سلیمانی در بخش ملی و بین‌الملل برگزار می ‌شود.

دبیر جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی افزود: تلاش داریم در این جشنواره ضمن نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای تولید محتوا هم تلاش کرده و نیروهای ارزشی در راستای اجرا و تولید محتوا شناسایی شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه نکا، دارای کارنامه خوب و موفقی در برگزاری جشنواره است؛ خاطر نشان کرد: سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، اولین جشنواره ملی یادداشت‌نویسی " گره" به همت بسیج رسانه نکا برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر نویسندگان از سراسر کشور برگزار شد و امسال در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تلاش شد تا جشنواره‌ای برای بزرگداشت نام و یاد این سردار خوبی‌ها برگزار شود.

محمدی گفت: جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی تلاش دارد تا آنچه مردم از سردار سلیمانی در ذهن خود دارند؛ را به زبان آورده و در قالب فیلم کوتاه حرف دل خود را با سردار بگویند.

دبیر جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی با اعلام اینکه استفاده از ظرفیت جوانان و دانش‌آموزان در این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یادآور شد: امیدواریم با استفاده از توان نوجوانان و جوانان برای تربیت نیروهای ارزشی و تراز انقلاب تلاش کنیم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب همه جوانان باید پای کار باشند و در همین راستا تلاش شد تا از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف استفاده شود و ضمن حفظ همه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، آن را با کمک جوانان در گام دوم انقلاب حفظ و استمرار بخشیم.

محمدی گفت: استارت جشنواره ملی دل گپ به همت بسیج رسانه نکا و با همکاری سپاه نکا، بسیج رسانه مازندران، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی مازندران و گروه فرهنگی رسانه‌ای سدید از استان اصفهان زده شده و افراد برای شرکت می‌توانند اثر و مشخصات کامل خود را همراه با فیلم ۱۵ ثانیه ای در آدرس https://survey.porsline.ir/s/wmx۸r۳i بارگذاری کرده و یا به شماره ۰۹۰۱۶۲۰۷۷۹۴ در فضای مجازی ارسال کنند.

وی گفت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر برای حضور در این جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۰۷۸۱۳۵۳ در فضای مجازی تماس حاصل فرمایند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.