با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برگزاری چهلمین سالگرد شهادت بسیجی شهید قربانعلی مسافر

منتشر شده

در

چهلمین سالگرد شهادت بسیجی شهید قربانعلی مسافر با سخنرانی سردار حاج علیجان میرشکار از یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مدیحه سرایی حاج مصطفی قدیری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پایگاه شهید قاضی طباطبایی شهرستان آمل برگزار شد.

شهید قربان‌علی مسافر در سال 1346 در خانواده‌ای معتقد و مذهبی در روستای فولادکلا بخش چمستان شهرستان نور دیده به جهان گشود و با توجه به سن کم در سال 62 به ندای امام امت جهت مبارزه با دشمنان بعثی لبیک گفت.

این بسیجی شهید در تاریخ 20 آذر ماه سال 62 از طریق سپاه پاسداران شهرستان نور راهی جبهه‌های غرب کشور و استان سنندج شد.

شهید مسافر روزهای پایانی دی سال 1362 در سن 16 سالگی در شهر مریوان، محور جانواران، روستای طینال بر اثر کمین در تامین جاده به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است: پدر عزیزم می‌دانم که بزرگ کردن یک فرزند چقدر سخت است و رنج‌ کشیدی تا یک فرزند بزرگ کنی و مادرم می‌دانم چه شب ها سر گهواره من بیدار بودی تا اینکه گریه نکنم و آرزو داشتی من به شما خدمت کنم و چه آرزویی از این بالاتر که فرزندت را در راه خداوند بدهید، صد آفرین برتو ای پدر و مادرم که با این همه کاری که کردید و من باید شما را کمک می‌کردم ولی گفته‌اید برو به جبهه و با این حرف شما یک روحیه دیگری به من دادید و با دلی پاک و مشتاقانه به سوی جبهه حرکت کردم.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.