با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مازندران میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا و جام فجر

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس هیأت تکواندو مازندران گفت: مسابقات تکواندوی بین المللی جام فجر و رقابت های جام باشگاه های آسیا اواخر امسال به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

فیض الله نفجم اظهار کرد: مسابقات تکواندوی بین المللی جام فجر و رقابت های جام باشگاه های آسیا اواخر امسال به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

وی افزود: با اعلام موافقت فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با میزبانی استان مازندران از این دو رویداد مهم بین المللی، این مسابقات در شهرستان سوادکوه دنبال می شود.

رئیس هیأت تکواندو مازندران با اشاره به ظرفیت های فوق العاده ورزش تکاواندو در این استان، تصریح کرد: نفجم با اعلام اینکه آخرین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان تکواندو فردا به میزبانی شهرستان سواد کوه در مازندران برگزار می شود، افزود: مسابقات تکواندوی جام فجر و رقابت های باشگاه های آسیا بهمن ماه امسال به میزبانی مازندران برگزار می شود.

نفجم با اشاره به اینکه هم اکنون مازندران به صورت همزمان میزبان سه اردوی تیم ملی نونهالان دختر، نونهالان پسر و نوجوانان تکواندوی اعزامی به مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا به میزبانی کشور لبنیان در شهر بیروت است، تصریح کرد: رئیس فدراسیون تکواندو و دیگر مسؤولان کشوری پس از بازدید زیرساخت های ورزشی شهرستان سوادکوه با میزبانی مازندران از رویدادهای بین المللی جام فجر و مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا موافقت کردند.

وی بیان کرد: تیم باشگاهی بانوان تکواندو مازندران سال گذشته با حضور در لیگ برتر تکواندوی بانوان به مقام قهرمانی رسیده و نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی خواهد بود.

رئیس هیأت تکواندوی مازندران با اشاره به میزبانی سال های نه چندان دور مازندران از رقابت های جام باشگاه های تکواندوی آسیا، خاطرنشان کرد: ساری در این رویداد مهم از لحاظ کمی و کیفی بهترین میزبانی را داشته و این مهم نشان از ظرفیت بالا و توانمندی مازندران در رشته ورزشی تکواندو را دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.