با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

روز پرکار بالگرد هوایی 115 با اعزام 3 مصدوم به بیمارستان شهید زارع ساری

منتشر شده

در

مسؤول مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 آمل با اشاره به روز پرکار بالگرد هوایی اورژانس 115، گفت: در دو اعزام روز گذشته تعداد دو مصدوم آقا و یک مصدوم خانم از شهرهای چالوس و محمودآباد به مرکز مازندران منتقل شدند.

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / جواد رمضانی در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری، اظهار کرد: بالگرد اورژانس هوایی 115 دو مأموریت انتقال بیمار را روز گذشته عهده دار بوده و از شهرستان آمل به سمت شهرستان های چالوس و محمودآباد پرواز داشته تا بیماران را به مرکز مازندران منتقل کند.

وی افزود: پس از گزارش وقوع حادثه از طریق مرکز پیام در ساعت 13 و 40 دقیقه، بالگرد اورژانس هوایی از آمل به سمت شهرستان چالوس پرواز داشت تا دو مصدوم دچار سوختگی را از بیمارستان رازی به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری انتقال دهد.

رمضانی تصریح کرد: بر اثر انفجار کپسول گاز مایع دو مصدوم آقا با 33 و 40 سال سن دچار مصدومیت شدید شدند که بلافاصله به بیمارستان سوانح سوختگی شهید زارع برای درمان منتقل شدند.

مسؤول مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 آمل یادآور شد: پس از پایان موفقیت آمیز علمیات نخست بالگرد اورژانس هوایی به آشیانه خود در شهرستان آمل بازگشت که بلافاصله پس از سوختگیری با گزارش وقوع حادثه ساعت 16 و 22 دقیقه برای انتقال بیمار 32 ساله راهی محمودآباد شد.

وی با اعلام اینکه در دومین حادثه نیز خانم محمودآبادی پس از انفجار کپسول گاز مایع به بیمارستان شهدا منتقل شد، بیان کرد: برای انتقال این مصدوم به بیمارستا شهید زارع درخواست بالگرد اورژانس هوایی 115 شده است.

مسؤول مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 آمل در مورد حوادث ترافیکی، جاده ای و تصادفات در سفرهای نوروزی، گفت: میزان حوادث جاده ای و تصادفات در تعطیلات نوروزی 1403 کمتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است و این روند باعث شد که تعداد مأموریت ها برای تصادفات در جاده ها نیز کمتر گزارش شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.