با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

انجمن روابط عمومی مازندران همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار می کند

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح/ رئیس انجمن روابط عمومی‌های ایران شعبه مازندران گفت: از فعالان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تجلیل و قدردانی می شود.

 

سیدعلی حسینی ظهر امروز در سلسله نشست های اعضای هیأت رئیسه و مسئولان کمیته‌های انجمن روابط عمومی ایران شعبه مازندران، اظهار کرد: انجمن روابط عمومی ها با توجه به درستورالعمل ها در استان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مطلوبی دارد که باید از آنها به بهترین شکل برای ارتقای کمی و کیفی وظایف محوله بهره گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: دفتر نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران شعبه مازندران در این راستا از روابطعمومی های فعال و برتر استان تجلیل می کند.

حسینی تصریح کرد: همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی 26 اردیبهشت سال جاری به میزبانی اداره فرهنگو ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار می شود که در این مراسم خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، سید غلامرضا کاطمی دینان رئیس باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران و مسؤولان استانی حضور دارند.

رئیس انجمن روابط عمومی‌های ایران شعبه مازندران با اعلام اینکه در این مراسم از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و فعالان این حوزه تقدیر و تشکر می شود، گفت: با افراد حاضر در این همایش نیز گواهینامه معتبر آموزشی اعطا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه امروزه روابط عمومی به رشته دانشگاهی و علمی تبدیل شده است که با توجه به پیشرفت روزافزون علم، دانش و فناوری باید از مسیر سنتی به نوین تغییر رویه دهد، بیان کرد: متأسفانه هم اکنوندر بسیاری از روابط عمومی های مازندران همچنان نگاه سنتی و قدیمی حاکم است.

حسینی با اعلام اینکه امروزه روابط عمومی به بازوان توانمند و قدرتمند ادارات و نهادها برای انتقال اخبار و گزارش عملکرد امیدآفرین و اثرگذار تلقی می شود، یادآور شد: نقش پر رنگ روابط عمومی ها در انتقال جریان عمومی بر کسی پوشیده نیست همچنین تعامل بیشتر با روابط عمومی نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی برای پیشبرد برنامه ریزی های آینده انجمن روابط عمومی بسیار مهم است.

حسینی با اشاره به تلاش‌های مهم و مؤثر پیشکسوتان عرصه روابط عمومی‌ها در گذشته و ارتقای روابط عمومی ها در حال حاضر، بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید در انجام وظایف و رسالت خود صادقانه وارد شوند و امروزه سرعت، دقت و صحت در فعالیت روابط عمومی ها نیز مشهود است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.