با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

لزوم جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در 2 انتخابات مهم کشور

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / امام جمعه امامزاده عبدالله آمل به لزوم جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در جامعه اسلامی برای دو انتخابات پیش رو اشاره کرد.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در آستانه امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه نور و روشنایی بود و همدلی و همراهی مردم و روحانیت در دهه ۴۰ و ۵۰ نشان داد که می توان نظام دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم کوبید و ریشه کن کرد.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل تصریح کرد: امروزه درخت انقلاب تنومند شده و شاخ و برگ ارزشمند آن ثمره ارزشمند دارد همچنین با ولایتمداری در سایه رهبری انقلاب باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که ابتدای ماه آینده برگزار می شود دست به جهاد تبیین بزنیم و در مقابل دشمنان قسم خورده نمک بر زخم های آنها باشیم.

حسین‌زاده با اشاره به نقش اساسی مشارکت و حضور حماسی در صحنه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: این دو نهاد انقلابی از مهمترین نهادهای کشور هستند که باید برای آنها افراد دلسوز، انقلابی و خدمت گذار انتخاب شود.

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در جامعه اسلامی، بیان کرد: ما همیشه و در هر حال به انقلاب اسلامی و خون شهدا بدهکار هستیم و باید علاوه بر شرکت خود در انتخابات، دیگران را هم ترغیب به تعیین سرنوشت خودمان به دست خود بزنیم.

حسین‌زاده با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات اسفند سال جاری، یادآور شد: همیشه باید با مشارکت حداکثری و مردمی خار در چشم دشمنان و نمک بر زخم های بدخواهان باشیم تا رضایت شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی حاصل شود.

وی با گرامیداشت و تبریک ایام مبعث پیامبر اسلام، بیان کرد: مبعث رهاورد ایمان در پیامبران الهی به عنوان ایمان جامع دارد زیرا انبیا دارای اهداف متعالی و گوناگون برای هدایت بشریت داشتند ولی هدف همه پیامبران واحد بوده و اختلافی در آن راه ندارد.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل با اشاره به اینکه ۱۴ اصل در رهاورد رسالت پیامبران وجود دارد، خاطرنشان کرد: هماهنگی پیامبران، عدالت اجتماعی، عصمت در ابلاغ وحی، دعوت به توحید و تقوا داشتن از اصول اساسی رهاورد رسالت پیامبران است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه باید تقوا داشته باشیم و بی تقوایی به جامعه لطمه و خسران جبران ناپذیر می زند، بیان کرد: حضور در صحنه، پرهیز از دعوت به خود، تقدم مسائل الهی بر مادی، ترجیح آخرت بر دنیا، بیان اهمیت آخرت، جهل زدایی، دعوت به وحدت، پرهیز از اختلاف، رحمت بودن برای عالمین، تعهد، مسؤولیت پذیری، خدمت بدون بهره مندی و منت، توحید و ترس الهی و محترم شمردن محرومان و مبارزه با سرمایه داران خوش گذران از اصول مهم رسالت پیامبران بوده که همه اینها مبنا و روش همه انبیا است.

وی با اشاره به معرفی سرپرست بخشداری امامزاده عبدالله، خاطرنشان کرد: محمدرضا رودگر بخشدار جدید امامزاده عبدالله آمل که دارای کارنامه خوبی است برای این بخش صنعتی، مذهبی، گردشگری و سیاحتی منصوب شد و از تلاش های پنج ساله محمدباقر ضربی بخشدار سابق این بخش که هم اکنون بخشدار مرکزی آمل است قدردانی و سپاسگزاری می شود.

امام جمعه امامزاده عبدالله بیان کرد: مسؤولان در کنار هم، با همدلی و یکرنگی می توانند دست به توسعه، آبادانی و ارتقای منطقه بزنند همچنین از بخشدار جدید امامزاده عبدالله درخواست دارم پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر شهرستانی استاندار مازندران باشند و با تشکیل کارگروه توسعه برای آبادانی و تحقق اهداف نظام در این بخش بزرگ گام های اساسی و محوری بردارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.