با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

14 تیم فوتبال در لیگ برتر جوانان باشگاه های مازندران رقابت دارند

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح/ رئیس هیأت فوتبال مازندران گفت: هم اکنون حدود ۱۴ تیم در لیگ برتر جوانان مازندران با هم به رقابت می کنند و در لیگ دسته یک فوتبال جوانان هم بیش از ۱۰ تیم در استان با هم روبرو می شوند.

 

رحیم درزی خلردی امروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری آمل نیوز، اظهار کرد: توجه به رده های پایه فوتبال مازندران از اولویت های مهم بوده و در این راستا توانستیم اقدامات مهم و اثرگذار داشته باشیم.

وی افزود: هم اکنون حدود ۱۴ تیم در لیگ برتر جوانان مازندران با هم به رقابت مشغول هستند و در لیگ دسته یک فوتبال جوانان هم بیش از ۱۰ تیم در استان با هم روبرو می شوند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران با بیان اینکه بازیکنان مستعد و توانمند هم توسط استعدادیابان فوتبال استان مازندران زیر نظر کمیته آموزش و جوانان هیأت فوتبال در هر دوره شناسایی و مشخص می شوند، تصریح کرد: بازیکنان استعدادیابی شده هم برای حضور در مراحل مختلف آنالیز در فدراسیون فوتبال حضور می یابند تا خودنمایی داشته باشند.

درزی خلردی با اعلام اینکه تیم های بسیار خوب فوتبالی از شهرهای مختلف در لیگ برتر جوانان حضور دارند که حتی در سطح کشور نیز تیم‌هایی از شهرستان های آمل، ساری و قائمشهر در رده جوانان حضور دارند، بیان کرد: این تیم ها توانستند تاکنون بازیکنان خوب و باکیفیت تحویل دهند و کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشتند.

وی با اعلام اینکه برخی از این بازیکنان در تیم های بزرگ کشور همانند پرسپولیس، استقلال و دیگر تیم‌ها از رده جوانان و بزرگسالان به میدان می‌روند، خاطرنشان کرد: برای ایجاد انگیزه، جلب نظر کادر فنی با تلاش بیشتر و انتخاب شدن در تیم ملی، چندی قبل حسین عبدی کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران به مازندران سفر داشته و طی دو روز بازیکنان مازندرانی را زیر نظر داشت.

درزی خلردی بیان کرد: دوره استعدادیابی فوتبال رده جوانان تیم ملی کشور در مازندران به مدت دو روز در شهرهای آمل و کیاکلا برگزار شد البته قبل این مرحله نیز استعدادیابان و مربیان استان بازیکنانی را انتخاب کردند تا با حضور سرمربی تیم ملی جوانان کشور از بین استعدادها و ظرفیت کم‌نظیر مازندران نفرات برتر برای تیم ملی انتخاب شوند این مهم باعث شد تا سرمربی تیم ملی جوانان بازیکنان مازندران را از نزدیک مشاهده کند و آنها را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه در همه ادوار گذشته تیم‌های ملی از رده پایه تا بزرگسالان همیشه نمایندگانی از مازندران خوش درخشیدند، گفت: این ظرفیت قدرتمند در استان وجود‌ دارد و با چشمان تیزبین کادر فنی و سرمربیان تیم ملی در رده جوانان تیم ملی انتخاب بهترین ها انجام شده تا تیم ملی قوی در جام ملت‌ها و جام جهانی داشته باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.