با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

نوروزگاه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محور هراز آمل افتتاح شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / نوروزگاه خدمت رسانی در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی مازندران در ورودی این شهرستان ظهر امروز با حضور مسؤولان در ابتدای محور مواصلاتی هراز افتتاح شد.

نوروزگاه خدمت رسانی در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی مازندران در ورودی این شهرستان ظهر امروز با حضور مسؤولان در ابتدای محور مواصلاتی هراز افتتاح شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: کمپ راهنمایی جمعیت هلال احمر برای مسافران نوروزی همانند نوروز سال های گذشته با ایستگاه سلامت، صنایع دستی و غرفه تفریحی در محور مواصلاتی هراز افتتاح شد تا خدمات بهتر و مطلوب به مسافران با کاهش دغدغه آنها ارائه شود.

ذات الله زارعی افزود: این مجموعه باعث می شود تا نگرانی و مشکلات مسافران کمتر شده و آمادگی لازم برای خدمت مطلوب ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این نوروزگاه فضای مناسب برای بازی کودکان، ارائه صنایع دستی، عبادت و نماز، نمایش فرهنگ بومی و محلی مازندران مهیا شده است، تصریح کرد: در آمل آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی وجود دارد و انتظار داریم مسافران با توجه به تقارن ماه رمضان، ماه بهار قرآن با بهار طبیعت شئونات اسلامی و دینی را رعایت کنند و حرمت ماه خدا و روزه داران حفظ شود.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه مسافران با توجه به سفر در روزه داری عذرهای شرعی دارند ولی با رعایت حرمت ماه رمضان نوروز زیبا را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند، خاطرنشان کرد: انتظار می رود در روز 13 فروردین همزمان با شهادت نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع) مسائل دینی و مذهبی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل آمادگی کامل برای خدمت به مسافران در همه حوزه ها وجود دارد، یادآور شد: محور مواصلاتی هراز به عنوان یکی از مسیرهای شریانی و استراتژیک پایتخت به شمال کشور هر ساله در نوروز شاهد استقبال پرشور مسافران است همچنین همه عوامل راهداری، پلیس راه، هلال احمر، بخشداری و اورژانس 115 در مناطق مختلف مسیر هراز آمادگی کامل دارند تا ترافیک روان و سفر ایمن را در روزهای مختلف نوروز برای مسافران رقم بزنند.

زارعی گفت: استان مازندران یکی از استان های شاخص کشور بوده و آمل پیشانی مازندران در ورود مسافران به شمال است و شرایط میزبانی از مسافران فراهم بوده تا کمترین نگرانی و مشکلات را شاهد باشیم.

در این مراسم مسؤولان میثاق نامه پویش ملی بهرفت با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی را برای رانندگی ایمن و مطمئن امضا زدند و در دفتر خاطرات نوروزی توصیه هایی برای نوروز 1403 داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.