با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بقا و دوام نظام اسلامی حاصل خون شهیدانی است که اقتدار و امنیت به ثمر آوردند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران گفت: بقا و دوام نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدانی است که اقتدار، امنیت، ابهت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند و ما برای همیشه مدیون خون آنها هستیم.

 

یوسف نوری در دیدار صمیمانه با خانواده شهیدان رشیدایی از شهدای جامعه کارگری و شهید عالیشاه از شهدای جامعه فرهنگیان این استان، اظهار کرد: بقا و دوام نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدانی است که در راه انقلاب، امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی دست به کار بزرگ زدند و همه هستی خود را تقدیم کردند.

 

وی با اشاره به رهبری با بصیرت و آگاهانه مقام معظم رهبری که جامعه اسلامی را به سرمنزل مقصود هدایت می کنند، افزود: امروزه انقلاب اسلامی در دنیا به قدرت بزرگی تبدیل شده و شهیدان درخت تناور انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

 

استاندار مازندران تصریح کرد: البته امروزه امنیت، اقتدار و ابهت ایران اسلامی را مدیون خون و رشادت شهیدانی هستیم که وارسته ترین انسان ها بودند که بالاترین درجات از معنویات و عرفان را سپری کردند و در مسیر معامله با خداوند، به دیدار با خداوند رسیدند، انسان هایی که هجرت کردند، جهاد کردند و در نهایت به فوز عظیم شهادت نائل شدند.

 

نوری با اعلام اینکه تعظیم مقام شهدا برای بهره بردن خودمان است، بیان کرد: تعظیم و ارج نهادن به شهدا باعث خودسازی و گام گذاشتن در راه ساخته شدن است، تعظیم و ارج نهادن به مقام شهدا ما را بالا می برد، خداوند به ما پاداش می دهد و ما را بزرگ می کند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه باید در مسیر شهدا و بزرگ داشتن خانواده شهدا تمام تلاش خود را به کار بگیریم و بتوانیم فرصت خدمت مؤثر خالصانه داشته باشیم، گفت: به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید شیخ مرتضی مطهری، روز معلم و هفته کارگر محضر خانواده شهدای فرهنگی و جامعه کارگری رسیدیم تا بتوانیم از آنها بهره بگیریم و انتظار داریم آنها در حق مسؤولان دعا کنند تا بتوانند رسالت سخت و خطیر خود را به سرانجام برسانند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.