با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

17400 متر مربع از اراضی زارعی آمل به چرخه کشاورزی بازگشت

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: 17 هزار و 400 متر مربع از اراضی زراعی این شهرستان با دستور قضایی به چرخه کشاورزی بازگشت.

مهرداد فولاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی این شهرستان با دستور مقام قضایی به چرخه کشاورزی بازگشت.

وی افزود: این اقدام با توجه به اجرای دستور قضایی موضوع ماده ‌۳ و تبصره ‌۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح حفظ‌ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در شهرستان آمل عملیاتی شد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل تصریح کرد: پس از صدور دستور‌‌ قضایی اکیپ اجرای احکام‌ قضایی با حضور رئیس امور اراضی، عوامل واحد حقوقی جهاد کشاورزی‌، گشت ۱۳۱ مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی‌، رئیس‌ و کارشناس اراضی مرکز‌‌‌ جهاد ‌کشاورزی رئیس آباد با همراهی‌ نیروی‌ انتظامی پاسگاه‌ دابودشت و یگان‌ امداد شهرستان در محل مورد نظر حاضر شدند.

فولاد با اعلام اینکه این تخلف در روستای مطهر علیا بخش دابودشت انجام شد، بیان کرد: مستحدثات غیر مجاز خارج از طرح هادی مصوب روستای مطهر تخریب شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام به تخریب یک مورد بنا با دستور قضایی در قالب ماده ‌ ۳ و ۹‌ مورد پلاک تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده و پس از آن حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ متر‌ مربع اراضی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به اینکه با تمام قدرت و توان در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستادگی می کنیم، یادآور شد: به افرادی که قصد احداث بنا یا هرگونه تغییر کاربری دارند اخطار لازم داده می ود تا بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به ساخت و ساز نکنند.

فولاد گفت: همشهریان می توانند هر نوع گزارش ساخت و ساز غیرمجاز را پس از تماس با سامانه 131 گزارش کرده یا با مراجعه حضوری به مدیریت جهاد کشاورزی یا دهستان ها گزارشات لازم را اعلام کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.