با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

چوب های قاچاق کارگاه چوب‌بری متخلف را در آمل پلمب کرد

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: یک واحد کارگاه چوب‌بری متخلف توسط مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان و پلیس آگاهی شناسایی و پلمب شد.

علی اصغر اسماعیل زاده اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت در پایش حفاظتی، یک واحد کارگاه چوب‌بری که به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به تبدیل چوب آ لات جنگلی می کرد را شناسایی کردند.

وی با اعلام اینکه پس از هماهنگی انجام شده با مأموران پلیس آگاهی، در جریان بازدید از این کارگاه مخفی مقادیری چوب جنگلی قاچاق از جنس راش کشف و توقیف شد، افزود: کارگاه چوب‌بری که به صورت غیرمجاز اقدام به دپو، تبدیل، خرید و فروش چوب آلات جنگلی قاچاق کرده بود را پلمب شد.

اسماعیل زاده با اشاره به توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در بائیجان بخش لاریجان، تصریح کرد: مأموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل با اعلام اینکه مأموران پاسگاه ایست بازرسی محمولات جنگلی و مرتعی بائیجان در جریان کنترل و رصد شبانه روزی محور مواصلاتی هراز، یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق را شناسایی کردند که خودروی متوقف به همراه محموله قاچاق مکشوفه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی با اشاره به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در عملیاتی دیگر، خاطرنشان کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی سرخرود موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

اسماعیل زاده با اعلام اینکه این اقدام در راستای مقابله با قاچاق چوب و بازرسی از کارگاه‌های چوب‌بری، مراکز دپو و خرید و فروش چوب انجام شد، گفت: در این بازدید مأموران منابع طبیعی موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.