با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

5 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در آمل کشف و ضبط شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: مقدار پنج تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق در اين شهرستان از متخلفان کشف و ضبط شد.

مجيد باقري در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستاي مقابله با قاچاق فرآورده هاي جنگلي در سطح این شهرستان طرح کنترل و نظارت بر کارگاه هاي چوب بري و عرضه محصولات و فرآوردهاي چوبي در دستور کار مأموران انتظامي و يگان حفاظت منابع طبيعي قرار گرفت.

وي با اعلام اینکه مأموران پلیس با هماهنگي هاي قضائي در بازرسي از يک کارگاه چوب بري پنج تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق را کشف کردند، افزود: با پلمب اين واحد کارگاهي، متصدي آن پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي ارسال شد.

باقري با اعلام اینکه شهروندان آملی در صورت مشاهده هرگونه قاچاق چوب گزارشات لازم را سریع به پليس 110 اطلاع دهند، تصریح کرد: قطع درختان به تاراج بردن منابع ملي و تبعات فراوان زيست محيطي را به همراه دارد

فرمانده انتظامي آمل همچنین با اشاره به دستگيري دو سارق کابل هاي برق با 18 فقره سرقت، متذکر شد: پس از وقوع چندين فقره سرقت کابل برق موضوع برای شناسايي و دستگيري عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام اجراي گشت هدفمند به صورت ويژه برای دستگیری سارقان، یادآور شد: مأموران آگاهي پس از انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي سارقان سابقه دار شده و در اقدامي به موقع و غافلگيرانه دو سارق را در حين سرقت سيم خطوط انتقال برق دستگير کرده و ادوات سرقتي از آنها را کشف کردند.

باقری با اعلام اینکه در تحقیقات اولیه متهمان به 18 فقره سرقت در آمل اعتراف کردند، گفت: متهمان با تشكيل پرونده تحويل تحویل مقام قضائي شدند همچنین انتظار می رود شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي بگیرند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک گزارش لازم را با سرعت به پليس 110 اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.