با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

برگزاری برنامه های متنوع هفته ملی سلامت جوان در شبکه بهداشت آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / همزمان با هفته ملی سلامت جوان از تاریخ دوم تا هشتم اسفند ماه امسال برنامه های متنوع در سطح شهرستان آمل برگزار شده است که با شعار جوان سالم، خانواده سالم و جامعه سالم بود.

تمام خدمات سلامت جوانان برای زنان و مردان در گروه سنی 17 تا 40 ساله در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت به صورت رایگان رائه می شود.

کارگاه های آموزشی ویژه جوانان با مشارکت بین بخشی ادارات و سازمان های حامی به ویژه شبکه بهداشت و درمان آمل (گروه جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس) در هفته ملی سلامت جوان انجام شد.

یکی از مهمترین برنامه های هفته ملی جوانان و سلامت جوان در سال جاری همزمان با 11 شعبان جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) گزارش ارزش و اهمیت جوان و جوانان در جامعه در خطبه های نماز جمعه شهرستان آمل و شهرهای تابعه بوده است.

امام جمعه شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل در راستای هفته ملی سلامت جوان با گرامیداشت ایام ولادت حضرت علی اکبر(ع)، در بین نمازگزاران، اظهار کرد: جوان یکی از مهمترین گروه های جامعه است که آینده ساز بوده و آینده سازان کشور باید مورد توجه ویژه مسؤولان کشوری و استانی قرار گیرند.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی، افزود: خوشبختانه در شهرستان آمل همزمان با روز جوان از سوی شبکه بهداشت اقدامات خوبی انجام شده و انتظار می رود با حضور همه دستگاه ها و نهادها اقدامات اساسی و سازنده بیشتری برای جوانان انجام شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.