با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

۱۵۰ تن گوشت مرغ روزانه توسط شرکت پشتیبانی امور دام مازندران خریداری می شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: روزانه بیش از ۱۵۰ تن گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام مازندران خریداری می شود.

سیدعباس حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری آمل نیوز، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ تن گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام مازندران به صورت روزانه خریداری می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حمایت از مرغداران مازندران بوده و گوشت مرغ مازاد استان بدون محدودیت خریداری می شود، افزود: خریداری ها با قیمت کیلویی ۸۴۵ هزار ریال از مرغداران انجام می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 846 تن گوشت مرغ منجمد خریداری شده و در سردخانه های مازندران ذخیره سازی می شود.

حسینی ادامه داد: ذخیره سازی ها باعث شده تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار مرغ، محصلات برای بازار مصرف عرضه شود.

وی با بیان اینکه میزان جوجه ریزی مازندران فروردین امسال بیش از 17 میلیون و 400 هزار قطعه بوده است، یادآور شد: در این بخش علاوه بر ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش را شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین به موقع، موجودی کافی نهاده های مورد نیاز مرغداران در استان و کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای گذشته شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آینده برای مازندران خواهیم بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.