با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

دستگیری قاتل جوان 21 ساله آملی توسط پلیس

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده انتظامی آمل گفت: پس از وقوع یک فقره نزاع و تیراندازی با سلاح شکاری در بخش دشت سر جوان 21 ساله جان باخت که قاتل نیز توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه مجید باقری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل جوان آملی، اظهار کرد: پس از وقوع یک فقره نزاع و تیراندازی با سلاح شکاری در بخش دشت سر این شهرستان دو نفر مصدوم شدند.

وی افزود: بلافاصله با ورود عوامل انتظامی و درمانی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند که علی رغم اقدامات پزشکی انجام شده جوان ۲۱ ساله به هویت (م- م) با توجه به شدت جراحات جان خود را از دست داد.

باقری با اشاره به اینکه با تلاش عوامل انتظامی و هماهنگی قضایی قاتل این جوان به هویت (ح- د) دستگير شده و نسبت به کشف و ضبط سلاح اقدام شد، تصریح کرد: پس از تحقیقات مقدماتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل به بزه ارتکابی اعتراف کرده و به همراه پرونده قضایی برای تصمیم گیری های تکمیلی تحویل قانون شد.

فرمانده انتظامی هرستان آمل با بیان اینکه حفظ امنیت خط قرمز پلیس است، گفت: هر فردی که بخواهد با ایجاد رعب و وحشت آرامش شهروندان را برهم بزند از سوی پلیس با جدیت با آنها برخورد قانونی می شود.

وی بیان کرد: در توصیه به جوانان و نوجوانان یادآور می شود با صحه صدر از درگیری و انجام رفتارهای مخاطره آمیز خودداری کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.