با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شور حضور حماسی انتخابات در دیار هزار سنگر آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / صف طولانی و به هم پیوسته رأی دهندگان در شهرستان آمل قبل آغاز زمان رسمی انتخابات شکل گرفته و همچنان مردان و زنان دیار هزار سنگر در حال حماسه آفرینی هستند.
قبل آغاز رسمی انتخابات در بسیاری از حوزه های شهری و روستایی این شهرستان مردان و زنان همیشه در صحنه صف حضور پر شور راه انداختند تا تکلیف شرعی و وجدانی خود را به بهترین شکل به نمایش در آورند.
دیار هزار سنگر همانند همیشه در صحنه و پرشور انتخابات 11 اسفند را در پیش رو دارد و حوزه های انتخابیه آمل در مناطق شهری و روستایی محل تردد و رفت و آمد هموطنان غیور و دل باختگان ولایت است زیرا این مردم دل در گرو اسلام، قرآن و ولایت دارند و حضور حداکثری و پرشور برای انتخاب اصلح را وظیفه بزرگ شرعی می دانند.
در بین رأی دهندگان بسیاری از رأی اولی ها را مشاهده می کنیم که دست در دست پدر و مادر خود داده و همراه والدین نخستین حضور در سیاسی ترین انتخاب را تجربه می کنند.
شهرستان آمل از بخش های مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله تشکیل شده است که جمعیت بیش از 400 هزار نفر را شامل می شود.
حدود نیمی از جمعیت آمل را واجدین شرایط حضور در انتخابات شکل می دهد که تعداد 43 نامزد برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام حضور کردند تا مردم از بین آنها یک نفر را راهی صندلی سبز خانه ملت در ساختمان بهارستان کنند.

پیرمردها و پیرزن ها به همراه افراد معلول دل در گرو کشوران ایران اسلامی داشتند و با حضور در صحنه انتخابات از دیگر افراد سبقت گرفتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.