با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بهره‌برداری از 1604 پروژه صنعتی و عمرانی آمل در دهه فجر انقلاب

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرماندار ویژه آمل گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در مجموع یک هزار و 604 پروژه صنعتی، تولیدی، عمرانی و فرهنگی در این شهرستان کلنگ‌زنی شده یا به بهره‌برداری می‌رسند.

ذات الله زارعی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: امسال شاهد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که پیروزی نور بر ظلمات بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق عظیم رخ داده که طومار نظام دیکتاتوری ۲ هزار و ۵۰۰ ساله استکباری و شاهنشاهی در هم پیچیده شد، افزود: مردم در این اتفاق بزرگ تصمیم‌گیر سرنوشت خود بودند و با اتکا به خداوند و اطاعت از فرمایشات امام راحل دست به کار بزرگی زدند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در مسیر نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی به ثمر رسید، تصریح کرد: امام حسین(ع) فلسفه قیام خود را احیای دین جدش، آزادگی و زیربار ظلم نرفتن عنوان کرد هرچند عاشورا و کربلا برای همه ادوار تاریخ است.

زارعی با اشاره به اینکه نظام سلطه و شاهنشاهی در ایران دین گریزی را در دستور کار داشت و ارزش‌های دینی و اعتقادی را به سخره می‌گرفت، بیان کرد: این نظام منحوس باورها و هویت مردم را تحقیر می‌کرد.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه به دنبال مردمی‌سازی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم تا مردم در جشن پیروزی انقلاب پرشور حضور داشته باشند و برنامه خودجوش و مردمی باشد، یادآور شد: در شهرستان آمل ۱۷ نفر در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند همچنین آمل دارای یک هزار و ۱۹ شهید جنگ تحمیلی و ۴۱ شهید حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ است.

زارعی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان با درس آموزی از قیام عاشورا و اطاعت از امام امت برای سرنگونی نظام شاهنشاهی پای کار آمدند تا توانستند طعم شیرین پیروزی را بچشند و پیروزی ماندگار و تاریخی را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال مجموع یک هزار و ۶۰۴ پروژه صنعتی، تولیدی، عمرانی و فرهنگی کلنگ زنی شده یا به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان چهار پروژه صنعتی به ارزش ۶۴۴ میلیارد تومان داریم همچنین تعداد ۲۲۲ پروژه عمرانی به ارزش ۴ هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان و یک هزار و ۳۱۸ پروژه کشاورزی به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده یا به بهره‌برداری می‌رسد.

زارعی گفت: مبلغ ۸۲ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض دولت سیزدهم برای شن‌ریزی بین مزارع شالیزاری است که به این شهرستان اختصاص داده شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.