با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پرواز لاهوتیان در روز فاطمیه + عکس و فیلم

منتشر شده

در

خبرنگار: قربانعلی مسافر / فاطمیه امسال لاهوتیان آشنای دل‌های خدایی بعد از یک هفته مهمانی در مازندران به سمت ملکوت پرواز خواهند کرد، چه روح‌افزا و زیبا سفری شد، سفر آسمانی‌های مهربان عند ربهم یرزقون و لاهوتیان آشنای دل‌.

باز هم فاطمیه آمد، شهر سیاه‌پوش شد، حال و هوای روضه و تجسم دردهای اولین شهیده راه علی (ع) جان گرفت، اما این بار فرق دارد، عطر خوشبوی حضور ۲۸۰ شهید گمنام گلگون کفن فضای کشور را معطر کرد و سهم مازندران حضور ۱۳ آلاله شد.

یک هفته میزبانی از پیکرهای مطهر شهدای خوشنام هم قانع کننده نبود اما وقت آن رسیده که مراسم تدفین  همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شود.

کاروان شهدا می‌رود که آرام بگیرد، میزبان این شهدای بی‌نام و نشان امروز بی بی دو عالم و همه مردم هستند، خدا را چه دیده‌ای شاید خانواده واقعی این شهدا از لا به لای جماعت آرزوی وصل را زیر لب زمزمه می‌کنند.

امروز آلاله‌های زهرایی گمنام و جوان، تنها نیستند اما حاضران در مراسم تشییع و تدفین خودشان را تنهاتر از تنها می‌یابند، این را از چشمان خیسشان می‌توان درک کرد، غبطه می‌خورند ای کاش مقصد یکی بود.

گام‌هایی آهسته اما مصمم برمی‌دارند تا دل‌شان از تنهایی نلغزند، گویی قطره‌ای در برابر دریای مشتاقان لاله‌های خوشنام هستند، در بازار خریداران یوسف هر کسی ریسمانی می‌آورد برای بازار گرمی و ریسمان دل و نگاهشان به تابوت‌های زهرایی است.

شاید می‌خواهند بازارگرمی کنند، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد، در دلشان حسرت‌ها و سختی‌های زمانه و در کنارش آرزوی اتصال به افلاکیان را دارند.

به تابوت ها که نظر کنید، حس شهدایی قریب‌دلی این نام آشنایان سراسر وجودتان را می‌گیرد، التماس اینکه این آشنایان قریب همراهی این غریبان تنها را بپذیرید سراسر وجود هر دلداده‌ای را فرا می‌گیرد.

ملکوتیان امروز را همراه و نظاره‌گر پرواز این غریبان تنها هستند، چه روح‌افزا و زیبا سفری شد، سفر آسمانی‌های مهربان “عند ربهم یرزقون”، نسیم مشک سای گذرشان از وادی زمینیان، این دل و تقدیم مهرشان، این جان و تقدیم راهشان و این جسم فدیه هدفشان، لاهوتیان آشنای دل.

پایان پیام

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.