با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رونمایی از نرم افزار سنگر دل ها همزمان با حماسه اسلامی 6 بهمن آمل

منتشر شده

در

اپلیکیشن نرم افزاری سنگر دل ها همزمان با حماسه اسلامی 6 بهمن با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای میربزرگ آمل رونمایی شد.

اپلیکیشن نرم افزاری “سنگر دل‌ها” همزمان با حماسه اسلامی ۶ بهمن با حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، مسؤولان استانی، شهری و خانواده شهدا در مصلای میربزرگ رونمایی شد.

در این نرم افزار اطلاعات جامع و کامل از حماسه اسلامی ششم بهمن از نخستین تحرکات تا شب حادثه، مشخصات کامل شهدا، دادگاه کمونیست‌ها و آخرین اقدامات در مورد جنگلی‌ها و سر به داران گرد هم آمده است.

اتفاقات جنگل و حماسه ششم بهمن در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در این نرم افزار جمع‌آوری شد.

با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مردم مازندران سال ۱۳۸۸ این نرم افزار به سنگر دل‌ها نامگذاری شده است زیرا مقام عظمای ولایت در آن دیدار از هزار سنگر به سنگر دل ها تعبیر کردند. اطلاعات کامل ۴۱ شهید حماسه اسلامی ششم بهمن و ۲۶ شهید جنگل به همراه آثار مختلف در مورد حماسه اسلامی مردم آمل شامل کتاب ها، مقالات و مجلات، مصاحبه های مختلف با چهره‌های محلی، ملی، مذهبی، سیاسی، نظامی و اقشار مختلف توسط ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن تهیه و رونمایی شده است.

امام جمعه آمل در آئین چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: تاریخ تشییع در ایران اسلامی و حکومت اسلامی مربوط به سال ۲۵۰ هجری است.

حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان افزود: شهرستان آمل تاریخ بسیار عمیق و بزرگی دارد، این شهرستان سه مقطع سیاسی و سه مقطع علمی داشته که باید با بررسی لازم تبیین شود.

وی با بیان اینکه استاد یک هزار مجتهد مسلم در دنیا اهل دیار آمل است، تصریح کرد: ۲۰۰ سال است که عالَم شیعه مسئله حلال و حرام را مدیون عالِم و اندیشمند این دیار بوده زیرا آمل چشمه جوشان و خروشان علم، معرفت و اندیشه است.

یعقوبیان با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن رویداد بسیار مهم و اثرگذار در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است که بساط کمونیست‌ها برای همیشه در هم پیچید، خاطرنشان کرد: برای این شهرستان در هیچ دوره‌ای از تاریخ را سراغ نداریم که خالی از مراجع تقلید، عالمان، فرهیختگان و اندیشمندان تراز اول باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.