با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بازار گوشت قرمز در مازندران کساد است

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران گفت: توزیع گوشت‌های تنظیم بازاری در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته وضعیت بازار را کمی بهتر کرده که درحال حاضر نیز مردم منتظر گوشت‌های تنظیم بازاری البته با ارز 4هزار و 200 تومانی هستند.

منتشر شده

در

سیدکاظم سیداصغری‌نژاد اظهار کرد: بازار خرید گوشت قرمز در مازندران کساد است و قدرت خرید مردم باتوجه به افزایش قیمت گوشت پایین آمده است.

وی افزود: اگر به بازار چند سال گذشته گوشت قرمز نگاه کنیم می‌بینیم از یک هفته قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان  سرمان خیلی شلوغ بوده ولی الان منتظر مشتری هستیم.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران بیان کرد: با توزیع گوشت‌های تنظیم بازاری در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته وضعیت بازار کمی بهتر شده که درحال حاضر نیز مردم منتظر گوشت‌های تنظیم بازاری البته با ارز 4هزار و 200 تومانی هستند.

سیداصغری‌نژاد اضافه کرد: در چنین شرایطی باید واردات گوشت با ارز دولتی و واردات  دام صورت گیرد به این دلیل که مردم قدرت خرید ندارند و خرید گوشت کیلویی 100هزار تومان واقعا در توان‌شان نیست.

وی تصریح کرد: حل مشکل گوشت قرمز در بلندمدت و اینکه در آینده گوشت را وارد نکنیم اینکه عشایر و دامداران را تشویق کرده و نسبت به واردات دام مولد اقدام کنند تا چند سل آینده از واردات گوشت بی‌نیاز شویم

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.