با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بازداشت کلاهبردار سایبری با بیش از ۴ میلیارد تومان برداشت در قالب سامانه ثنا

رئیس پلیس فتای مازندران با بیان اینکه کلاهبردار سامانه ابلاغ قضایی(ثنا) در شهریار توسط پلیس فتا مازندران زمین‌گیر شد، گفت: این مجرم با برداشت غیرمجاز از حساب ۱۶۷ نفر به مبالغ ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتراف کرده است.

 

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، سامع خورشاد، رئیس پلیس فتا مازندران از زمین‌گیر شدن کلاهبردار سامانه ابلاغ قضایی(ثنا) ساکن شهریار در مازندران خبر داد و اظهار کرد: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا استان مبنی بر اینکه پیامکی با عنوان سامانه ثنا و ابلاغ قضایی دریافت کرده‌اند و به درگاه جعلی پرداخت هدایت شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه کارآگاهان طی بررسی‌های انجام شده متوجه شدند که شهروندان دیگری نیز به همین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند، گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان البرز بوده است.

رئیس پلیس فتای استان افزود: این مجرم سایبری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت ولی با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شدده لب به سخن گشوده و به برداشت غیرمجاز از حساب ۱۶۷ نفر به مبالغ ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتراف کرده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.