با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برانکو در اهواز، چمدان‌هایش در کرواسی!/بازی با داماش آخرین بازی سرمربی پرسپولیس؟

در حالی که برانکو در اهواز حضوردارد عصر امروز چمدان‌های او و دستیارانش راهی کرواسی خواهد شد.

منتشر شده

در

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در حالی از ساعت 21 در فینال جام حذفی به مصاف داماش گیلانیان خواهد رفت که وضعیت برانکو  ایونکوویچ سرمربی این تیم برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. در باره آینده برانکو و پرسپولیس حدس و گمان‌ها زیاد است و با وجود اینکه این مربی کروات یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما احتمال رخ دادن هر موضوعی در قرارداد و آینده کاری او وجود  دارد. 

برانکو از روز گذشته همراه با پرسپولیس به اهواز رفت اما در حالی که او و دستیارانش خود را آماده فینال جام حذفی می‌کنند عصر امروز چمدان‌های او و دستیارانش که حامل وسایل شخصی آنها است راهی کرواسی خواهد شد. البته اینکه برانکو در پایان فصل حق رفتن به تعطیلات پس از یک فصل سخت را خواهد داشت کاملا درست است اما مطالبات سنگین او و سایر مربیان کروات از باشگاه پرسپولیس این ترس را برای هواداران پرسپولیس به وجود آورده که شاید این سفر سرمربی‌شان بی‌بازگشت باشد. 

برگشتن برانکو از کرواسی منوط به پرداخت مطالبات خود و دستیارانش خواهد بود و به همین دلیل در صورتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس بتوانند مطالبات مربیان کروات خود را بپردازند آن وقت سرمربی پرسپولیس به خاطر قرارداد باقی‌مانده‌اش به ایران برمی‌گردد اما در صورتی که این مطالبات پرداخت نشود و اقدامی هم برای آن صورت نگیرد شاید بازی با داماش گیلانیان آخرین بازی باشد که برانکو روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند. 

برانکو قرار است تا دو روز آینده ایران را ترک کند اما او هنوز منزل خود را تحویل نداده و منتظر واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌نشیند تا در صورت اجرای تعهدات یکبار دیگر برای آماده‌سازی تیمش به تهران برگردد وگرنه شاید شاهد باز شدن فصل جدیدی از اتفاقات ریز و درشت در باشگاه قهرمان سه سال اخیر فوتبال ایران باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.