با ما همراه باشید

تجارت

برپایی نشست همکاری های تجاری و اقتصادی دانش‌بنیان ایران و روسیه به میزبانی شهرستان آمل

منتشر شده

در

فرماندار ویژه آمل گفت: نشست همکاری‌های شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیه در راستای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه در چشم انداز دو کشور صبح یکشنبه به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

سیدعباس حسینی افزود: نشست همکاری‌های شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیه در راستای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه در چشم انداز دو کشور صبح یکشنبه به میزبانی شهرستان آمل برگزار شذشد.

وی گفت: این گروه با ۲۱ شرکت دانش بنیان فناور به سرپرستی تاتیانا بالانووآ مدیرکل اتحادیه همکاری‌های بین الملل و نماینده کشور روسیه در این نشست حضور دارند. در این نشست همکاری‌های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه، شرکت‌های دانش بنیان و فناور مازندران به مدیریت سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران حضور دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد: این نشست تحت عنوان همکاری‌های تجاری و اقتصادی B۲B، راه‌های توسعه همکاری‌ها با توجه به توانمندی‌های خود با هدف ۱۵۰۰ میلیارد روبل سرمایه گذاری در مازندران بررسی می‌کنند.

حسینی افزود: برگزاری این نشست در راستای توسعه بازار خارجی محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان با همکاری وزارت توسعه اقتصادی و دارایی روسیه نشست همکاری اقتصادی بین ایران روسیه با حضور تعداد ۲۱ شرکت دانش بنیان فناور و دانش بنیان کشور روسیه انجام شد.

وی افزود: شرکت‌های روسی در این نشست در بخش انرژی نفت و گاز و محصولات فناورانه در استان مازندران فعال هستند.

فرماندار ویژه آمل برگزاری این نشست همکاری تجاری و اقتصادی بین را در راستای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه مؤثر خواند و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نشست‌ها باعث ظهور و معرفی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مازندران در بازارهای بین المللی شود.

حسینی با بیان اینکه در واقع این نشست همسو با تحقق شعار امسال مبنی بر تولید، اشتغال و دانش بنیان است، تصریح کرد مازندران با اهمیت این سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر از این حیث مورد توجه است که با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، علمی و فناوری اعم از انرژی، ارتباطات و مخابرات، صنعت و بازرگانی، کشاورزی و دانشگاهی، فعالان اقتصادی می‌توانند با سرمایه گذاری‌های جدید روند توسعه این دیار را هموارتر کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *