با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بهره‌مندی ۲۱ هزار خانوار از آب شرب با بهره‌گیری ۲ حلقه چاه در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / رئیس اداره آب و فاضلاب آمل گفت: با افتتاح و بهره‌گیری همزمان دو حلقه چاه بیش از 21 هزار خانوار آملی از نعمت آب شرب کافی و پایدار برخوردار شدند..

علی قبادی با اشاره به بهره‌برداری از حفر دو حلقه چاه آب در این شهرستان برای استفاده بهتر شهروندان از آب شرب، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، دو حلقه چاه در روستاهای بوران و پاشاکلا شهرستان آمل با آبدهی ۱۰۰ لیتر در ثانیه افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح این دو پروژه بزرگ ۲۱ هزار و ۴۰۰ خانوار آملی از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره آب و فاضلاب آمل با اشاره به حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا مازندران، فرماندار آمل و دیگر مسؤولان در آئین افتتاح همزمان، بیان کرد: برای تأمین آب آشامیدنی پایدار، سالم و بهداشتی ۲۰ هزار خانوار یک حلقه چاه با آبدهی ۸۰ لیتر در ثانیه در روستای بوران حفر شد هچنین اعتبار مورد نیاز این پروژه ۲۰ میلیارد ریال بود تا ۸۰ لیتر در ثانیه توان تولید خیابان امام رضا اضافه شود و مشکلات آب شرب مردم این منطقه بزرگ حل شود.

وی با اعلام اینکه در روستای پاشاکلا با هدف افزایش توان تأمین و مقابله با کمبود آب به خصوص در زمان پیک مصرف، یک حلقه چاه با آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار حفر و تجهیز شد، گفت: با حفر این چاه مشکل آب شرب یک هزار و ۴۰۰ خانوار آملی مرتفع می‌شود.

قبادی گفت: با حفر این چاه مشکل آب آشامیدنی ۱۷ روستای بخش دابودشت حل شده است.

وی با اشاره به در دست اقدام بودن حفر و تجهیز یک حلقه چاه در منظقه دشت‌سر بیان کرد: این حلقه چاه تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.