با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بیمارستان امام علی (ع) آمل از لیست پذیرش بیماران کرونایی خارج شد

رئیس بیمارستان امام علی (ع) آمل گفت، به دنبال کاهش موارد جدید بیماری کرونا در شهرستان این بیمارستان از لیست پذیرش بیماران مشکوک به کرونا کنارگذاشته شد.

منتشر شده

در

دکتر علیرضا کرد اظهار داشت: بیمارستان آموزشی ودرمانی امام علی آمل درکنار سه بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خصوصی شهرستان از اواسط اسفند بیش از ٦٠ تخت خود را در قالب بخشهای آی سی یو و دو بخش عادی، برای ارائه خدمات درمانی به بیماران به کرونا اختصاص داده بود.

وی اضافه کرد، خوشبختانه و به دنبال کاهش موارد جدید بیماری کرونا، با هماهنگی رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل، پذیرش بیماران کرونایی غیرکرونایی از امروز در بخش‌های زنان و زایمان، اتاق عمل، داخلی، عفونی، دیالیز، اطفال و نوزادان، قلب بزرگسالان و فوق قلب اطفال، پزشک عمومی در اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی، آزمایشگاهی، و بخشهای ویژه از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد، که با این وجود چند تخت اورژانسی در بیرون از فضای ساختمان اصلی این بیمارستان برای ارائه خدمات به مادران باردار و کودکان مشکوک به کرونا، اختصاص یافته است.

نخستین بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی آمل در یکم اسفندماه پذیرش شد وپس از آن وبه دنبال شیوع گسترده آن در سطح مازندران، بیمارستان‌های امام رضا (ع)، ۱۷ شهریور، امام علی (ع) و بیمارستان تخصصی شمال آمل اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کردند.

شبکه بهداشت ودرمان آمل از ارائه هرگونه آمار مربوط به تعداد بستری وترخیص بیماران کرونایی به علت آنچه که مسئولان وزارت بهداشت در دادن آمار اعلام کرده بودند، همچنان خودداری می‌کنند.

بیمارستان امام علی (ع) آمل با بیش از ۱۴۰ تخت فعال و دارا بودن بخش‌های داخلی، اطفال، نوزادان، زایشگاه، سی سی یو، آی سی یو، ان ای سی یو، زنان، اورژانس، آزمایشگاه، درمانگاه و رادیولوژی به عنوان یکی از بیمارستان‌های مهم زنان وزایمان در شهرستان‌های مرکزی و غرب مازندران محسوب می‌شود.

براساس آمارسالانه حدود ۵ تا ۶ هزار عمل زایمان دراین بیمارستان انجام می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.