با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بصیرت‌افزایی بین مردم مهمترین وظیفه نیروهای جبهه انقلاب است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: بصیرت‌افزایی در بین اقشار مختلف مردم مهمترین وظیفه نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است.

شکرالله رضازاده در همایش مسؤولان جبهه نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب دشمنی و عناد خود را بیشتر از گذشته نمایش دادند و دشمنی‌های باطل علیه جبهه حق همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه روز به روز بر دشمنی علیه ایران اسلامی بیشتر شده و شکل‌های مبارزه با انقلاب به‌روز و نو می‌شود، افزود: در اغتشاشات اخیر کشور دشمنان نشان دادند که میدان‌دار اصلی هستند و همه تلاش‌شان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال سیاسی مازندران با اعلام اینکه باید در شرایط حساس کشورمان گوش به فرمان و فرمایشات رهبر انقلاب باشیم و با جامه عمل پوشاندن به منویات معظم‌له دچار انحراف و درگیر فتنه نشویم، تصریح کرد: یکی از اقدامات عوامل استکباری در خارج مرزها به میدان آوردن علی کریمی به عنوان چهره شناخته شده و ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان بوده است.

رضازاده خاطرنشان کرد: علی کریمی ورزشکار مشهور کشور از زمان انتخابات فدراسیون فوتبال و رأی نیاوردن برای ریاست فدراسیون دچار زاویه شد که این زاویه با انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نمایان شد.

وی بصیرت‌افزایی در بین اقشار مختلف مردم را مهمترین وظیفه نیروهای جبهه انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمنان استکباری و غربی در اتفاقات اخیر بستر را برای به میدان آوردن علی کریمی مناسب و مهیا دیدند و ابتدا با ارتباط پنهان شرایط را مساعد کرده و در روزهای اوج اغتشاشات شاهد به میدان آمدن علی کریمی در فضای مجازی بودیم.

معاون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با اعلام اینکه طی روزهای اخیر و اتفاقات گذشته جنگ احزاب به تمام معنا را شاهد بودیم، بیان کرد: با موافقت علی کریمی، صفحه فضای مجازی این ورزشکار سابق به دست سرویس امنیتی موساد قرار گرفت و همه توئیت‎ها هدفمند منتشر می‎شد.

وی با اعلام اینکه از روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا سه سال قبل پرونده جمهوری اسلامی در سازمان سیا مطرح بود ولی بعد آن پرونده کشورمان به سازمان جاسوسی موساد منتقل شد، گفت: در قصه اخیر و تشنج علیه سپاه پاسداران دشمن به دنبال یک تنفس مصنوعی برای اغتشاشات بود.

رضازاده با اعلام اینکه هفت پایگاه مهم موساد در کشور طی اغتشاشات اخیر شناسایی و منهدم شد، بیان کرد: در یکی از این پایگاه‎ها فقط ۱۳۷ اسلحه جنگی کشف شد تا جلوی بسیاری از حوادث تلخ و ناگوار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات گذشته همه پازل‌ها را کنار هم قرار داده و چینش خود را داشتند ولی پیش‎بینی‎ها غلط از آب درآمد، گفت: بسیاری از مسؤولان همانند جریان فتنه سال 1388 در اغتشاشات اخیر دچار تزلزل شدند ولی مقام معظم رهبری با بیانات ارزشمند و راهگشاری خود همچنان گره‎گشا و حلال مشکلات بودند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.