با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

تجلیل خبرنگاران آملی توسط فرمانداری ویژه آمل به مناسبت روز خبرنگار

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرماندار ویژه آمل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با اهدای هدایایی قدردانی کرد.

سید عباس حسینی در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  اظهار کرد: محیط‌ زیست اصلی‌ترین و مهمترین سرمایه مازندران است و در زمینه حفظ، حراست و نگهداری محیط زیست با کسی شوخی نداریم.

وی با اعلام اینکه اگر به محیط‌ زیست به عنوان بزرگترین سرمایه شمال کشور خدشه وارد شود غیرقابل جبران است پس لازم است همه در راه حفظ محیط‌ زیست تمام توان خود را به کار بگیریم، افزود: مسؤولان محیط‌ زیست شهرستان آمل موظف هستند با متخلفان بدون هیچ تعارف، قاطعانه برخورد کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برخورد جدی با متخلفان زیست محیطی، تصریح کرد: نباید از فعالیتی که به محیط‌ زیست آسیب بزند چشم‌پوشی شود و اگر فعالیتی به محیط‌ زیست پایدار و توسعه پایدارمان آسیب‌ می‌زند با آن قاطعان برخورد می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، رسانه و حضور پررنگ خبرنگاران را یکی از محورهای مهم حکمرانی دانست و یادآور شد: توسعه فعالیت حرفه‌ای رسانه در دستور کار قرار دارد.

حسینی با تشریح سه ضلع دولت، مردم و رسانه به زیرساخت توسعه اشاره کرد و گفت: امروزه رسانه‌ها یکی از زیرساخت‌های توسعه هستند و رسانه‌های فاخر می‌توانند کمک جدی به مسؤولان کرده و همیشه صدای گویای مردم باشند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه دسترسی بی‌واسطه برای انتقال مسائل مهم، انتقال عملکرد و ایجاد امید بین مردم از سوی رسانه شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خبرنگاران متعهد وجدان بیدار جامعه هستند و سنبل تعهد، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری لحاظ می‌شوند.

حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره مسائل عمیق جامعه را انعکاس می‌دهند و باعث ایجاد سلامت فکری در جامعه می‌شوند که کمک به نظم‌بخشی جامعه است، اظهار کرد: رسانه عرصه وسیعی دارد و خبرنگاران باید اخلاق را در هر حال سرلوحه قرار دهند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه خبرنگاران با نگاه تخصصی بهتر از گذشته زبان گویای مردم باشند، ادامه داد: خبرنگاران امروزه بسیار پرانرژی، پرتوان و پرکار در حال فعالیت هستند و دوشادوش مسؤولان در سرما و گرما برای خدمت به خلق تمام تلاش را بکار می‌گیرند.

وی با اعلام اهمیت کار راهبردی برای بازگو کردن حرف و خواسته مردم، متذکر شد: اصحاب رسانه از بی‌اخلاقی دوری کنند و محوریت کار آنها اخلاق و کار حرفه‌ای باشد.

معاون استاندار مازندران با تأکید بر اینکه نقد خبرنگاران منصفانه و منطقی همراه با راهکار باشد، گفت: نباید کینه‌ورزی و دشمنی در رسالت حرفه‌ای وارد شود هرچند رسانه عنصر چهارم و مهمترین عنصر در بحث دموکراسی بوده و زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.