با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تصاویر عجیب از زمین ورزشگاه وطنی/اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی‌ها حتی در باتلاق+تصاویر و فیلم

دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس در شرایطی در حال برگزاری است که زمین این مسابقه اصلا شرایط برگزاری یک دیدار فوتبال را ندارد.

منتشر شده

در

سازمان لیگ در ابتدای این ففصل در نامه‌ای به باشگاه نساجی اعلام کرد زمین ورزشگاه شهید وطنی باعث مصدومیت بازیکنان لیگ برتری می‌شود و این باشگاه باید زمین دیگری را برای میزبانی انتخاب کند.

با گذشت 7 هفته و با رضایت سازمان لیگ بازی ها در این استادیوم پیگیری شد اما در کمال تعجب در شرایطی که زمین این مجموعه ورزشی پر از آب است و تبدیل به باتلاق شده سازمان لیگ اصرار به برگزاری مسابقه داشته و مسابقه دو تیم در شرایطی نامطلوب در حال برگزار است.

حتی تلاش مسئولان برای جمع کردن آب به شیوه های مختلف هم جواب نداد و دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که در تمام قسمت‌های زمین آب مانع از ردو بدل شدن پاس روی زمین به بازیکنان می‌شود.

همین چندی پیش بود که سازمان لیگ به برگزاری دیدار پیکان و شهرخودرو در باتلاق شهرقدس اصرار کرد اما بعد از 22 دقیقه این مسابقه متوقف و یک ورزشگاه دیگر منتقل شد.

مشخص نیست سازمان لیگ فوتبال ایران چه اصراری به برگزاری بازی ها به هر قیمتی دارد آن هم در زمینی که همین سازمان چمنش را قبول ندارد و حالا بازی در همین چمن پرآب برگزار شده است.

تصاویر عجیب زمین ورزشگاه وطنی را در زیر ببینید:

 

انتهای پیام/

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.